Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Drömde om ulvlekar två gånger inatt. Först så hade jag varit på fest och kom på sen på natten jag glömt att rösta :( Sedan drömde jag att jag i leken hade skrivit ett personligt anonymt inlägg i leken om mitt ex och han hade svarat på det och ni höll med honom mer än mig (i drömmen hade vi nog precis gjort slut då). :( :p:D

Jag har inte riktigt tid och ork att leka just nu. Men jag tycker att vi som inte är med i leken men som läser den borde skapa en pm-konversation och diskutera leken. Både vi som brukar leka och även sådana som läser men som inte vågat leka än :)

Drömde om ulvlekar två gånger inatt. Först så hade jag varit på fest och kom på sen på natten jag glömt att rösta :( Sedan drömde jag att jag i leken hade skrivit ett personligt anonymt inlägg i leken om mitt ex och han hade svarat på det och ni höll med honom mer än mig (i drömmen hade vi nog precis gjort slut då). :( :p:D

Jag har inte riktigt tid och ork att leka just nu. Men jag tycker att vi som inte är med i leken men som läser den borde skapa en pm-konversation och diskutera leken. Både vi som brukar leka och även sådana som läser men som inte vågat leka än :)
En lya för de som velat/ inte vågat/ inte orkar- men inte kunnat delta menar du ? :)
En snillen-spekulerar lya mao? :laugh:

Jaha, min tv-box(<--:rage::rage::rage:) krashade mitt i en film :arghh: (inspelad så jag hoppas att den finns kvar!!) - ingen ulvlek igång än. Vad ska jag göra??:confused:

Jag sitter i soffan och dricker chokladte och låtsas att det är smält choklad...

SMHI säger att det är -10 grader här, medan min termometer säger -16 grader. Jag har inte ridit på tre veckor och två dagar, börjar undra om man kan bli knäpp av att inte rida? :arghh:

Jag sitter i soffan och dricker chokladte och låtsas att det är smält choklad...

SMHI säger att det är -10 grader här, medan min termometer säger -16 grader. Jag har inte ridit på tre veckor och två dagar, börjar undra om man kan bli knäpp av att inte rida? :arghh:
Jag har inte ridit på...5 år?! Men så är jag ju iofs rätt knäpp också..:o:angel:

funkar det med kl 21? :) Du får väl svara imorgon när du kommit hem antar jag ;)
Nu är jag hemma. Vi flög natten mellan fredag och lördag så jag var sänkt igår efter att ha sovit ca 1,5 timmar i en flygstol mellan Hurghada och Istanbul. Dessutom hade jag en del att göra:eek:. Packa upp, hämta hundar (överlyckliga), umgås med en übersocial katt (han gillar inte att byta miljö, så har fick hemma med ut/insläpp och matservice) och vänja mig vid en temperaturskillnad på sådär 40 grader:crazy:. Älskar min bil:love: som efter avancerad utgrävning bara... startade efter att ha stått stilla utomhus en månad!

Det var extremt lugnt i Hurghada. De "oroligheter" som många frågar mig om, eller snarare talar om för mig existerar ("Ska du verkligen åka till Egypten, det är oroligt där!") märktes inget av. Då passerade jag ändå det numera ökända hotell Bella Vista ca en timme efter incidenten. Den rimligaste förklaringen hittills verkar vara att det hela var ett rån som gick snett. En tragisk del i det hela är att rånarna tycks varit två (fd?) anställda som inte fått ut löner på tre månader p g a det tog beslutet att råna hotellet och ta gisslan. Dock är det inte alla egyptier som tror på den förklaringen. Vår hotellägare var övertygad om att de var terrorister försedda med bombbälten. Och den stackars mannen var helt knäckt, men verkade ytterst lättad när jag, som inte visste någonting, klev in genom dörren den aktuella kvällen efter att dykcentrats transferbuss släppt av mig.

Det var en lång utläggning! Men beträffande lek - jag råkade hälla öl över mitt tangentbord så nu ligger jag efter med ett jobb jag håller på med. Vid sidan av mitt egentliga jobb, då. Så lek den kommande veckan är - kört. Måste ägna tågresorna, som är min huvudsakliga lektid, åt att skriva ikapp. Surt, spec som en av mina roligaste lekar någonsin var @LindgrenV s "Hobbit".

Om det blir en sådan konversation som @Artline nämnde tror jag att jag smiter in i den. Lindgren, om du behöver hjälp med att bolla så är jag nu hemma och vid dator.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka