Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 513
Status
Stängd för vidare inlägg.
]LL?

1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

LL?

2. Paddington
3. Habina
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

LL Gabby_Ossi, vill @Mirtai fortfarande vara assistent?

2. Paddington
3. Habina
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Jag tycker konstigt nog att det är skönt. De trodde liksom på mig. Hur de nu inte skulle kunna göra det med de fysiska märken jag har...
det låter som att det var hög tid att det kom till en förändring!
Ta hand om dig- hoppas du har hjälp med att prata om det som hänt dig ?

det låter som att det var hög tid att det kom till en förändring!
Ta hand om dig- hoppas du har hjälp med att prata om det som hänt dig ?
Det var det. Hade jag inte flytt (det känns fortfarande helt absurt att skriva/uttrycka) vet jag inte om jag överlevt till i dag.

De på jourcentralen som undersökte mig skulle skicka allt till min vc. Plus att jag tills dess har en hel 'familj' att prata med.

@Myrten det är förvånansvärt okej. Har suttit hos polisen i över 8 timmar idag med anmälan och skit. Men jag är fri (fast än fortfarande skärrad och påverkad) och relativt välbehållen.
Men herregud vad har hänt?! Alltså, du behöver naturligtvis inte berätta det... Skönt att du verkar ok. Har du någon hos dig?

EDIT: Missade inläggen där du berättade. De syntes inte. Märkligt. BRA att du tog dig loss, starkt! Finns ju mycket stöttning att få här på Buke. Är det något du behöver?

Men herregud vad har hänt?! Alltså, du behöver naturligtvis inte berätta det... Skönt att du verkar ok. Har du någon hos dig?
Jag blev ätt rejält misshandlad av mitt ex. Men är hemma hos mina föräldrar nu och i trygghet. Visserlugen går det i vågor men jag känner mig rätt okej just nu. Jag har ju fått en rejäl bekräftelse på att det inte är jag som har fel/har gjort fel. Det är sjukt skönt.

Edit: sånt händer. Jag vet att buke finns och att ni är underbara. Därför klarar jag av att vara såpass öppen. Just nu är det lugnt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 476
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 956
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 080
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka