Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 430
Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh är det en lek jag vill va med i så är det ju denna. Det har ju redan spårat haha. Tyvärr har både jag och liten fått oss en rejäl förkylning vilket resulterar i ledsen bebis och utmattad mamma så kommer bara glömma bort leken :(

Jag känner mig sugen ( :o) på att ta antingen "Anna Nicole Smith"eller "Pamela Anderson " som nytt nick -båda borde kvala in i lekens tema ;)- men å andra sidan så behöver jag inte vara blond för att delta O_o
även om jag ofta kännt mig sån i lekarna
Men
Just nu är jag förbannad över att vara typ " you missed the train " :(

Jag känner mig sugen ( :o) på att ta antingen "Anna Nicole Smith"eller "Pamela Anderson " som nytt nick -båda borde kvala in i lekens tema ;)- men å andra sidan så behöver jag inte vara blond för att delta O_o
Men

Även om du har ont om tid så kommer du ändå ha flest inlägg ;) Klart du ska vara med!!! Men ge fan i att jaga mig med blåslampa isåfall !!!!! ;)

Även om du har ont om tid så kommer du ändå ha flest inlägg ;) Klart du ska vara med!!! Men ge fan i att jaga mig med blåslampa isåfall !!!!! ;)
Jag har superduperdunder ont om tid därav min avisering om 5 inlägg om dan - right :up: Men absolut att jag är med om det krävs för att leken ska starta :)( blåslampa och blåslampa Jaja ge inte så mycket eld till brasan :p;))

LL: Paris & Paow

1. Mirtai
2. Gunilla_Persson - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7. MariaMontazami
8. Agnesnicolewinter
9. IsabelAdrian
10. Cruella_DeVil
11. quarter4ever
12.

orkar inte hitta på ett nytt nick så kör med mitt vanliga, joinar @Snurrfian, @hemlig & @Mirtai , sedan behövs det lite brunetter i startfältet tycker jag ;)
Som sagt , det är på fullt allvar jag aviserar lite tid denna gången, så ingen blir chockadO_o
Dock har jag hunnit måla färdigt två rum nu så ligger faktiskt före i tidsplanen:)
Och jag anmäler mig mest för att leken ska kunna starta så blir det fler som kommer till i slutändan så kan jag hoppa av @Paddington .. eh jag menar @Paris_Hilton :D

Ä cowboy, ta å registrera nån blondin-häst. Typ en sån här?

palomino_tennessee_walker_horse_4_by_venomxbaby-d68m7gh.jpg

Åsså e du me i leken! :up:

Mina två blonda hästar
All Dun Turmeric f 2013 , hingst, bilden tagen september 2015 när han sadelvandes
60821D7A-FF11-42FE-9AF3-61E569EF2BB7.jpg

Fellas Golden Saffron , f 2013, sto, bilden tagen juni 2015 första gången hon hade sadel på sig
E359E59C-E589-45F4-AD86-AFDC6D3C0320.jpg

Men
Eller så är du redan med i leken.....

LL: Paris & Paow
Tema :Hollywoodfruarna ?
1. Mirtai
2. Gunilla_Persson - om inte deltagarantalet blir för stort.
3. Snurrfian (om leken startar 22/2 eller senare)
4. hemlig
5. Emma_Andersson
6. AnnaAnka
7. MariaMontazami
8. Agnesnicolewinter
9. IsabelAdrian
10. Cruella_DeVil
11. quarter4ever
12. @bumpo

orkar inte hitta på ett nytt nick så kör med mitt vanliga, joinar @Snurrfian, @hemlig & @Mirtai , sedan behövs det lite brunetter i startfältet tycker jag ;)
Som sagt , det är på fullt allvar jag aviserar lite tid denna gången, så ingen blir chockadO_o
Dock har jag hunnit måla färdigt två rum nu så ligger faktiskt före i tidsplanen:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 212
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 022
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår