Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag vill vara med men med tanke på deltagarna som varit så lär jag inte bli uttagen, Islandshästar är ju helt dissade i det programmet.
Såklart du ska vara med, jag har ju också islandshäst!

Så kan vi få alla att falla för rasen också, jag vet att @Habina redan fallit lite lätt för min lilla i alla fall... :angel:

Ha! Jag har gått på islandshästridskola, så jag föll för dem för länge sedan. ;) Men jag är för lat för det där med flera gångarter. :o
Äsch då, faller du tillräckligt mycket så... :D

Den där lilla fläckiga saken har lyckats charma sönder de flesta, speciellt då hon var "sååå social och sååå söt med allt det vita" :arghh:

Grattis @Blacksmithfarm ! :banana::bump::banana::bump: till att du kom med i programmet men okej även lite till födelsedagen då! ;)

Jag vill helst ha det över påsk just för att jag har massa tid över då! Sen blir det lite mindre tid igen. :p

Och Grattis @Blacksmithfarm !! :bump::bump:

Tack för alla gratulationer:D
Har ätit glasstårta :d och egengjord potatisgratäng med marinerad ungslagad kyckling till. I den ordningen. Mums:)

Äsch då, faller du tillräckligt mycket så... :D

Den där lilla fläckiga saken har lyckats charma sönder de flesta, speciellt då hon var "sååå social och sååå söt med allt det vita" :arghh:
fläckar :):)
en paint in disguise med andra ord :laugh:
allt blir till amerikanska raser i min värld:angel:

men lika söta :heart
paint.jpg

Jag vill egentligen jättegärna och skulle verkligen behöva skicka dit min ponny som återigen har fel på bromsen... :meh: Vet bara inte om jag hinner och orkar. :(
klart du gör !!
Du saknas mig i lekarna !!:heart
och om inte annat så klart ponnyakuten fixar broblemet med bromsarna :)
för lite bromsvätska?
dåliga bromsbelägg?
rostiga bromsskivor..
för mycket broms ( eller mena du brems:eek: )
eller ingen broms?
frågorna hopar sig - hur ska de klara av att lösa problemet ?:confused:

klart du gör !!
Du saknas mig i lekarna !!:heart
och om inte annat så klart ponnyakuten fixar broblemet med bromsarna :)
för lite bromsvätska?
dåliga bromsbelägg?
rostiga bromsskivor..
för mycket broms ( eller mena du brems:eek: )
eller ingen broms?
frågorna hopar sig - hur ska de klara av att lösa problemet ?:confused:
För mycket broms har vi problem med på somrarna, kan ponnyakuten hjälpa till med det också? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka