Synd, för jag tror att de flesta vill ha leken över påsk. Men vi kollar!
När vill ni ha lekstart?
Jag vill helst ha det över påsk just för att jag har massa tid över då! Sen blir det lite mindre tid igen.
Och Grattis @Blacksmithfarm !!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd, för jag tror att de flesta vill ha leken över påsk. Men vi kollar!
När vill ni ha lekstart?
Såklart du ska vara med, jag har ju också islandshäst!Alltså jag vill vara med men med tanke på deltagarna som varit så lär jag inte bli uttagen, Islandshästar är ju helt dissade i det programmet.
jag har redan tvångsanmält henne - har funkat förrSåklart du ska vara med, jag har ju också islandshäst!
Så kan vi få alla att falla för rasen också, jag vet att @Habina redan fallit lite lätt för min lilla i alla fall...![]()
Min raggsocka praoar som ponny ibland, kan både hoppa och dressyra. Men hålla sig ren det klarar hon inte.men raggsockor är ju ponnisar
och LL har ju skrivit
så klart du ska vara med !!
![]()
Såklart du ska vara med, jag har ju också islandshäst!
Så kan vi få alla att falla för rasen också, jag vet att @Habina redan fallit lite lätt för min lilla i alla fall...![]()
Baskjir är korrekt för den ryska hästrasen, men den amerikanska vet jag inte.
Äsch då, faller du tillräckligt mycket så...Ha! Jag har gått på islandshästridskola, så jag föll för dem för länge sedan.Men jag är för lat för det där med flera gångarter.
![]()
Jag vill helst ha det över påsk just för att jag har massa tid över då! Sen blir det lite mindre tid igen.![]()
Och Grattis @Blacksmithfarm !!![]()
fläckarÄsch då, faller du tillräckligt mycket så...
Den där lilla fläckiga saken har lyckats charma sönder de flesta, speciellt då hon var "sååå social och sååå söt med allt det vita"![]()
Haha, tror inte att hennes rumpa är tillräckligt stor för det.fläckar
en paint in disguise med andra ord
allt blir till amerikanska raser i min värld![]()
inte änHaha, tror inte att hennes rumpa är tillräckligt stor för det.![]()
Jag vill egentligen jättegärna och skulle verkligen behöva skicka dit min ponny som återigen har fel på bromsen...
Vadå, ska hästarna ha broms nu också, menar du?Jag vill egentligen jättegärna och skulle verkligen behöva skicka dit min ponny som återigen har fel på bromsen...Vet bara inte om jag hinner och orkar.
![]()
klart du gör !!Jag vill egentligen jättegärna och skulle verkligen behöva skicka dit min ponny som återigen har fel på bromsen...Vet bara inte om jag hinner och orkar.
![]()
För mycket broms har vi problem med på somrarna, kan ponnyakuten hjälpa till med det också?klart du gör !!
Du saknas mig i lekarna !!
och om inte annat så klart ponnyakuten fixar broblemet med bromsarna
för lite bromsvätska?
dåliga bromsbelägg?
rostiga bromsskivor..
för mycket broms ( eller mena du brems)
eller ingen broms?
frågorna hopar sig - hur ska de klara av att lösa problemet ?![]()
Grattis! Synd att inte leken är igång för vi bestämde väl förra året vid den här tiden att man inte fick käkas på sin födelsedag?Tack för alla gratulationer
Har ätit glasstårtaoch egengjord potatisgratäng med marinerad ungslagad kyckling till. I den ordningen. Mums
![]()
Fläckar, fläckar, fläckarmen lika söta
![]()