Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL @Lobelia - 3:e delen av sagan om ringen

Det kommer mest att vara vanliga roller som de flesta känner igen, bara någon enstaka specialroll och inte alltför komplicerat men Gollum är med och ringen och då kan man inte veta vad som händer.

1. @Gravinda ?
2. quarter4ever ( om leken kommer upp tidigast på lördag 2/7 - har besök under veckan :))
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Det kommer mest att vara vanliga roller som de flesta känner igen, bara någon enstaka specialroll och inte alltför komplicerat men Gollum är med och ringen och då kan man inte veta vad som händer.

1. @Gravinda ?
2. quarter4ever ( om leken kommer upp tidigast på lördag 2/7 - har besök under veckan :))
3. Snurrfian men det kan bli mobillekande periodvis.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. @Gravinda ?
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
:banana:

nu är det inte bara jag och @Gravinda på listan längre - hurra !!!:bump:

Har alla loggat ut :angel::p
Det vore kul med en lek snart :cool:

Sedan till något helt annat :
Har ju lovat ett gardenparty hos mig i sommar och för de som vill så under v 31 är ni välkomna att besöka mig och mina hästar , katter och marsvin här i Karlstad.
Jag tänkte mig ha dörren öppen hela veckan, sas så alla som kan någon/ några dag( ar) kan komma oavsett dag :)
Djur går bra att ta med sig, även hästar om man vill-om man vill ta en ridtur med mig tex ;)
Har några ha hagar samt 3 boxplatser och för de som vill ha med sig hästar i huset har jag minst 6 sängplatser och huset är stort nog för att klämma in iaf 15 st utan problem på samma natt
Vore kul att träffa er igen eller för första gången för de jag inte träffat än :bump:

Har alla loggat ut :angel::p
Det vore kul med en lek snart :cool:

Har ju lovat ett gardenparty hos mig i sommar och för de som vill så under v 31 är ni välkomna att besöka mig och mina hästar , katter och marsvin här i Karlstad.
Jag tänkte mig ha dörren öppen hela veckan, sas så alla som kan någon/ några dag( ar) kan komma oavsett dag :)
Djur går bra att ta med sig, även hästar om man vill-om man vill ta en ridtur med mig tex ;)
Har några ha hagar samt 3 boxplatser och för de som vill ha med sig hästar i huset har jag minst 6 sängplatser och huset är stort nog för att klämma in iaf 15 st utan problem på samma natt
Vore kul att träffa er igen eller för första gången för de jag inte träffat än :bump:

Sedan så är det så att någon har vägarna förbi oavsett när det är - så är ni alltid välkomna att stanna för en kopp kaffe eller övernattning om ni vill :)
Ni kan väl pm:a vare sig det gäller v 31 eller annan tid så jag vet ?
Är inne på buke minst 2-3 ggr dagen även om ingen lek är på G

Sedan så är det så att någon har vägarna förbi oavsett när det är - så är ni alltid välkomna att stanna för en kopp kaffe eller övernattning om ni vill :)
Ni kan väl pm:a vare sig det gäller v 31 eller annan tid så jag vet ?
Är inne på buke minst 2-3 ggr dagen även om ingen lek är på G
Vet inte hur jag har det den veckan. Men hoppas kunna komma upp någon dag i aklla fall :D

påminner om detta - så ingen missar ! Några har redan aviserat att de kommer under någon/ några dagar under veckan , andra har också meddelat att de inte kan . Som sagt öppet hus så behöver bara veta att ni kommer och när :) Planerar ett besök på Diner45 på måndag dock och där är det säkrast att reservera bord typ 3 dagar innan iaf . Populärt värre !! ( vis av erfarenhet :cool: ) så @Klara som jag vet finns i värmland kanske har tid att joina på måndag på diner45 om inte annat :) och övriga som funderar på att komma med just på måndag vore det bra att veta om ni kommer - just för bordsreservationen på sagda restaurang . Bara att Pm:a mig här på buke om ni vill med / eller meddela ankomst under annan dag i veckan :bump:

påminner om detta - så ingen missar ! Några har redan aviserat att de kommer under någon/ några dagar under veckan , andra har också meddelat att de inte kan . Som sagt öppet hus så behöver bara veta att ni kommer och när :) Planerar ett besök på Diner45 på måndag dock och där är det säkrast att reservera bord typ 3 dagar innan iaf . Populärt värre !! ( vis av erfarenhet :cool: ) så @Klara som jag vet finns i värmland kanske har tid att joina på måndag på diner45 om inte annat :) och övriga som funderar på att komma med just på måndag vore det bra att veta om ni kommer - just för bordsreservationen på sagda restaurang . Bara att Pm:a mig här på buke om ni vill med / eller meddela ankomst under annan dag i veckan :bump:
Vet inte alls hur det ser ut till veckan. Jag har ju semester. :D

Vi har tävling veckan efter, men som sagt någon dag borde jag kunna :)

Jag blev plötsligt väldigt sugen på att spela! Nu jobbar jag ju fortfarande dubbelt, pendlar, har ingen semester förrän i september - oktober (och ska jobba mer än hälften av den semestern). Men i alla fall!

Så jag knuffar upp tråden!

Jag blev plötsligt väldigt sugen på att spela! Nu jobbar jag ju fortfarande dubbelt, pendlar, har ingen semester förrän i september - oktober (och ska jobba mer än hälften av den semestern). Men i alla fall!

Så jag knuffar upp tråden!
jag är också lekesugen:p dock inte fullt lika sugen på att på ännu en träff leka ;) imorgon blir det Diner 45 för 6 personer :) går säkert att utöka bokningen om några fler vill komma med i sista minuten :D

@Lobelia - 3:e delen av sagan om ringen

1. @Gravinda -är du fortfarande med om det blir en lek ?:)
2. quarter4ever- dock helst om leken kommer upp tidigast till helgen typ lördag
4. @Myrten :) ?
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
tror nog att det är fler som vill vara med och leka - för min del så helst lekstart tidigast till helgen vore görbra ;-) ( på redig värmländska :p ) tex @hemlig ? @Derring-Do och hennes otäcka syster ( som jag ändå diggar :p ) @Madalitso @CaisaLundblad med kanske ? och tycker att det är dags för @FiaM med nu och en rad andra jag inte kan tagga i samma inlägg;) ingen nämnd ingen glömd - bara att signa så är man med :p( annars kan vi fixa så det sker :angel: )
@LenaH oxh @fio har ni fullt upp med att kravla er upp från vallgravarna tex? :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 757
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba hel- eller deltid
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur