Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer inte kunna vara så aktiv på söndag, har inte tillgång till internet (varkens på dator eller mobil) större delen av dagen:(, men efter det är det inga problem (vad jag vet nu) :)

Åh, det hade varit lite kul faktiskt (om inte annat så förvirrar jag ju alltid typ hälften av alla deltagare :o:D), men just nu har jag fullt upp ändå tyvärr :(
Kanske en annan lek i sommar kommer funka bättre? :) Alla blir förvirrade av mig med förresten så det är inget skäl att inte leka;):p

Kanske :) Jag jobbar i princip hela sommaren, men någon liten lucka kanske det kan finnas så småningom :)
Hehe, nä, någon ska väl vara den som snurrar till det för alla ;) :P

Flaggar att jag kan vara lite frånvarande på grund av inte en helt lätt fölning och eftervård av bäbis och mamma Bilder och mer info kommer när jag sovit...:cry::crazy:

Flaggar redan nu för låg aktivitet på tisdag. Kommer kunna ha koll på leken men inte skriva några långa teoriinlägg (sitter på ett tåg större delen av dagen och pallar verkligen inte med att skriva uppsatser på mobilen... :angel:).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 182
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka