Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Värst vad du är taggad. Jag skulle kunna köra en lek med bara dig, syrran och din stora kärlek för att se hur många sidor ni kommer upp i på bara ett dygn. :idea::angel::rofl: Garanterat inga konstiga roller, bara en ängel, en bybo och en ulv. :D
pax för att vara ulv ! Då ska man bara få bybon med sig i första Lynch så ängeln ryker sedan käkar jag bybon!
hur jag ska veta vem som är ängel är en annan sak :idea::cool:

Värst vad du är taggad. Jag skulle kunna köra en lek med bara dig, syrran och din stora kärlek för att se hur många sidor ni kommer upp i på bara ett dygn. :idea::angel::rofl: Garanterat inga konstiga roller, bara en ängel, en bybo och en ulv. :D
Fast det behövs nog många twister för att hålla den leken vid liv då några dagar :D men vi kan ha dubbelnick. Ja dubbelnickslek! Det var SÅ längesen!

den enda gången jag lekt med dubbla nick så skrev jag normalt med mitt vanliga namn. Inte så mycket med det nya dock
Jo jag brukar också skriva mest med mitt vanliga för med det andra måste man ju tänka sig f Örebro mer och inte vara så typisk sig själv. Men det blir ju lite mindre inlägg med Niyama.

Det hade du ju kunnat försöka med....
jag hade faktiskt en redigt stor chans OM bara lyan hade käkat niyama istället för GO
Då hade jag nog inte behövt göra mera än att misstänka NIYAMA och låta resten av de goda lyncha dig;) med tanke på vilka fina inforader som kommit ut :p

oavsett vilket käk det hade varit så hade jag försökt på något sätt :D

jag hade faktiskt en redigt stor chans OM bara lyan hade käkat niyama istället för GO
Då hade jag nog inte behövt göra mera än att misstänka NIYAMA och låta resten av de goda lyncha dig;) med tanke på vilka fina inforader som kommit ut :p

oavsett vilket käk det hade varit så hade jag försökt på något sätt :D
Men alltså, hade du inte trott att jag var siarlärlingen då? Och försökt få mig lynchad?

Ehm ja för alla lyssnade ju så mycket på dig :angel:
tror nog att om jag försöker få ut en som enligt inforader ser god ut att alla ( utom @fio;) ) att DU var siarlärlingen och att fio faktiskt kunde vara ond på något sett ? ( men visst det finns mycket som talar för att det inte skulle funkat )
Men bara förviringen !??
fio "Niyama är ond !!!"
Tex BSF som fått raden ulvarna käkar Niyama : "hm säker på det? jag tycker nog att det mesta talar för att hon är god?"
Och så hedinn som fått raden antonell förhäxar Niyama : "ja jag tror faktiskt också att Niyama är god men kan vara lurad"
sedan kunde Snurrfian få raden att q skyddar Niyama
och så jag fått raden siarlälingen siar Niyama så hade det kunnat bli optimalt!
fårulven kunde fått vem ängeln skyddar
fast inte fullt lika rakt på sak
Kunde blivit hejdlöst roligt ju ! Även om det kanske inte gått vägen att få ut fio ( för min del)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 207
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 021
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka