Värst vad du är taggad. Jag skulle kunna köra en lek med bara dig, syrran och din stora kärlek för att se hur många sidor ni kommer upp i på bara ett dygn.knuffar upp denna då förra leken är slut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värst vad du är taggad. Jag skulle kunna köra en lek med bara dig, syrran och din stora kärlek för att se hur många sidor ni kommer upp i på bara ett dygn.knuffar upp denna då förra leken är slut![]()
pax för att vara ulv ! Då ska man bara få bybon med sig i första Lynch så ängeln ryker sedan käkar jag bybon!Värst vad du är taggad. Jag skulle kunna köra en lek med bara dig, syrran och din stora kärlek för att se hur många sidor ni kommer upp i på bara ett dygn.Garanterat inga konstiga roller, bara en ängel, en bybo och en ulv.
![]()
jag hade ju laddat för att försöka få ut siarlärlingen idag juVärst vad du är taggad.
Annars kan jag ju ha med din nya specialroll -dårulvenpax för att vara ulv ! Då ska man bara få bybon med sig i första Lynch så ängeln ryker sedan käkar jag bybon!
hur jag ska veta vem som är ängel är en annan sak![]()
haha ja den jaAnnars kan jag ju ha med din nya specialroll -dårulven![]()
Fast det behövs nog många twister för att hålla den leken vid liv då några dagarVärst vad du är taggad. Jag skulle kunna köra en lek med bara dig, syrran och din stora kärlek för att se hur många sidor ni kommer upp i på bara ett dygn.Garanterat inga konstiga roller, bara en ängel, en bybo och en ulv.
![]()
inse hur många inlägg du och jag med två nick var skulle produceraFast det behövs nog många twister för att hålla den leken vid liv då några dagarmen vi kan ha dubbelnick. Ja dubbelnickslek! Det var SÅ längesen!
den enda gången jag lekt med dubbla nick så skrev jag normalt med mitt vanliga namn. Inte så mycket med det nya dockFördelen med dubbelnick är att jag kan lova att Niyama inte skriver lika mycket.
Jag tänkte att det inte gör något om leken tar slut efter ett dygn om lektråden ändå är på 30-40 sidor då.Fast det behövs nog många twister för att hålla den leken vid liv då några dagarmen vi kan ha dubbelnick. Ja dubbelnickslek! Det var SÅ längesen!
jag hade ju laddat för att försöka få ut siarlärlingen idag ju![]()
Jo jag brukar också skriva mest med mitt vanliga för med det andra måste man ju tänka sig f Örebro mer och inte vara så typisk sig själv. Men det blir ju lite mindre inlägg med Niyama.den enda gången jag lekt med dubbla nick så skrev jag normalt med mitt vanliga namn. Inte så mycket med det nya dock
jag hade faktiskt en redigt stor chans OM bara lyan hade käkat niyama istället för GODet hade du ju kunnat försöka med....
Men alltså, hade du inte trott att jag var siarlärlingen då? Och försökt få mig lynchad?jag hade faktiskt en redigt stor chans OM bara lyan hade käkat niyama istället för GO
Då hade jag nog inte behövt göra mera än att misstänka NIYAMA och låta resten av de goda lyncha digmed tanke på vilka fina inforader som kommit ut
oavsett vilket käk det hade varit så hade jag försökt på något sätt![]()
jo de hade jagMen alltså, hade du inte trott att jag var siarlärlingen då? Och försökt få mig lynchad?
Ehm ja för alla lyssnade ju så mycket på digjo de hade jagoch då hade ingen trott att fio var siarlärlingen
![]()
tror nog att om jag försöker få ut en som enligt inforader ser god ut att alla ( utom @fio dåEhm ja för alla lyssnade ju så mycket på dig![]()
Och så hedinn som fått raden antonell förhäxar Niyama
ja jag kom på det därav mitt tillägg "men kan vara lurad "Tror @Hedinn hade blivit väldigt misstänksam av det. Vågade inte förhäxa mig tidigare av rädsla för att den raden skulle hamna hos henne.