Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte att både alibiröstning och förhäxning av mig var riskabelt för att det skulle vara så typiskt mig som ulv, och även om Hedinn var hjälpsam så jag var rädd för hennr för jag visste att hon hade koll på det. Även BSF tror jag har koll på det?

Någon som vill vara LL?

@Lobelia - Har du tid/Vill du ha sagan om ringen - leken nu?

I väntan på att leken ska bli klar, så gör jag en liten omröstning här. :angel: Det räcker så bra med att skriva sitt namn efter det tema som man tror skulle vara roligast. Så blir jag kanske klar med spånandet snart. ;)

1) fjordhästarnas hingstpremiering
2) riksutställning för modellhästar
3) paows egen lek... :nailbiting:
Spån?! Du vet väl att halm är bättre? Det är enklare att få svansarna rena då - till utställningen :up: :p

Hur mycket jag än älskar @paow så tror jag inte att hon har helt rätt personlighet för att vara LL .......
Men däremot får hon gärna göra comeback i Hollywoodfruar - the Robinson edition längre fram i höst :p
Det är längre fram i höst nu... :p

Jag jobbar nätter nästa vecka så det skulle passa ganska bra för mig att vara LL då om ingen annan vill?

Tagga/pma gärna mig när lek är på gång. Återgår till att inte se denna tråden men sist fick jag notis när jag blev taggad i den. Är på lek om det inte blir omvandlingar och bara två sidor.

Alla behöver väl inte dubbelnicka?

Nej, vi har haft en sån lek förut där de som ville hade dubbelnick. Men det krävs ändå att det är några stycken som vill ha det eftersom det är känt att somliga garanterat vill ha det :angel: och sen att man får anmäla till LL om man vill ha det, inte skriva ut det i tråden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 207
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 021
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka