Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, trodde vi var där.Kan ni ta snacket om föregående lek i den lektråden? den är inte stängd ännu
pingKan ni ta snacket om föregående lek i den lektråden? den är inte stängd ännu
Nästa lek borde vara dubbelnickFast det behövs nog många twister för att hålla den leken vid liv då några dagarmen vi kan ha dubbelnick. Ja dubbelnickslek! Det var SÅ längesen!
Spån?! Du vet väl att halm är bättre? Det är enklare att få svansarna rena då - till utställningenI väntan på att leken ska bli klar, så gör jag en liten omröstning här.Det räcker så bra med att skriva sitt namn efter det tema som man tror skulle vara roligast. Så blir jag kanske klar med spånandet snart.
1) fjordhästarnas hingstpremiering
2) riksutställning för modellhästar
3) paows egen lek...![]()
Det är längre fram i höst nu...Hur mycket jag än älskar @paow så tror jag inte att hon har helt rätt personlighet för att vara LL .......
Men däremot får hon gärna göra comeback i Hollywoodfruar - the Robinson edition längre fram i höst![]()
Will do...Tagga/pma gärna mig när lek är på gång. Återgår till att inte se denna tråden men sist fick jag notis när jag blev taggad i den. Är på lek om det inte blir omvandlingar och bara två sidor.
Will do...
Dubbelnick var på tal, var du intresserad av det om det blir?
Jag säger som @Niyama - jag har tid denna vecka och nästa.
Ja tack, det har jag efterlyst länge!Eh, du vill ha dubbelnickslek?!
Ja tack, det har jag efterlyst länge!![]()
Sant förstås.trots att jag och q4 då kan skriva 400 inlägg var istället för 200 inlägg var
?
(jag fick notis bara av att bli citerad, praktiskt!)
Alla behöver väl inte dubbelnicka?