Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nummer 5 var inte med i listan :o

LL: Blacksmithfarm
Tema: Halloween Hollow
"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stades tävling för Mest Skräckingjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

]Nummer 5 var inte med i listan :o

"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stades tävling för Mest Skräckingjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

@Fiador nu har du inget att skylla på :devil:

]Nummer 5 var inte med i listan :o

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Skriv upp mig!

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6. @Artline
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Ps @fio man tvångsanmäler om inget annat hjälper :angel:
Iofs knepigt med de som inte varit med innan

men @LenaH tror jag ville att just du skulle skriva upp henne;) så jag lämnar över det på dig ( annars kan jag vara behjälplig med det med LenaH :))

]]Nummer 5 var inte med i listan :o

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6.Artline
7. LENAH
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Det skulle vara kul men de närmsta två veckorna pendlar jag med bil och har långa dagar alla dagar så jag hinner inte vara med, den här jag två veckor med tågpendling innan jag bilpendlar två veckor igen. :D

sagt och gjort @bollen__ ;)

"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stadens tävling för Mest Skräckinjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Paow
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. Fio
6.Artline
7. LENAH
8. bollen___
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15,

Tack för taggen @Blacksmithfarm och @quarter4ever men jag hinner inte den här veckan :(
Har ju alltid svårt på onsdagar och på torsdag ska jag åka och hälsa på en ny, då två veckor gammal, familjemedlem :love: och busa med hennes storebror så jag har fullt upp :angel::D:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 254
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 778
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 866
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 031
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka