Ja tyvärr har @Gunnar lagt in en gräns - har man en gång varit LL för en varulvslek så får man inga notiser.![]()
HAHA!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tyvärr har @Gunnar lagt in en gräns - har man en gång varit LL för en varulvslek så får man inga notiser.![]()
NU fattar jag varför du inte vill vara LLJa tyvärr har @Gunnar lagt in en gräns - har man en gång varit LL för en varulvslek så får man inga notiser.![]()
Va bra, då är det alltså inte mig det är fel på.Ja tyvärr har @Gunnar lagt in en gräns - har man en gång varit LL för en varulvslek så får man inga notiser.![]()
Nej tyvärr, han för bok (eller antagligen gör han det elektroniskt) och är man en gång i rullorna är det kört.Va bra, då är det alltså inte mig det är fel på.Om jag påstår att det var @min lilla slav som var LL egentligen, får jag notiser igen då?
![]()
Precis. Samma för @SnurrfianNU fattar jag varför du inte vill vara LL
besvärligt läge
moderator som ska kunna se "allt" men om man varit LL i ulvlekar inte får notiser![]()
skyll på det niPrecis. Samma för @Snurrfian![]()
Så länge det sköts elektroniskt så finns ju hopp, så många buggar som jag lyckas lägga in i min egen kod så borde jag ju ha talanger för att sabba även andras.Nej tyvärr, han för bok (eller antagligen gör han det elektroniskt) och är man en gång i rullorna är det kört.
Varken @Snurrfian eller jag är ju LL av den anledningen.
conclusionNja, du vet ju att @Niyama ofta inte får notiser och du vet ju hur många gånger hon har varit LL!
Det kommer du aldrig få veta (och inte jag heller) för han kommer aldrig vara det.conclusion
inte ens bukefader själv ( aka gunnar) är immun mot att inte få notiser?
om han är LL ?![]()
det trodde jag inte hellerDet kommer du aldrig få veta (och inte jag heller) för han kommer aldrig vara det.
Jag har faktiskt haft i åtanke att hänga på någon lek, men nu så har jag slut på surf hemma. Leka från jobbdatorn är kanske mindre lämpligt. Och buke funkar inte via telefonen. Såatte, en annan gång!
Är det så? Jag får alltid notiser (även när folk taggar för många i ett och samma inlägg) och jag har varit LL flera gånger. Men kanske inte tillräckligt många gånger då?Ja tyvärr har @Gunnar lagt in en gräns - har man en gång varit LL för en varulvslek så får man inga notiser.![]()
Jag har faktiskt haft i åtanke att hänga på någon lek, men nu så har jag slut på surf hemma. Leka från jobbdatorn är kanske mindre lämpligt. Och buke funkar inte via telefonen. Såatte, en annan gång!![]()
Är det så? Jag får alltid notiser (även när folk taggar för många i ett och samma inlägg) och jag har varit LL flera gånger. Men kanske inte tillräckligt många gånger då?![]()
![]()
Men nej! Var ju evigheter jag lekte med dig, hade jag haft pengar hade jag nästan sponsrat med extra surf för att du skulle kunna vara med.
Du fuskar! Jag har bara varit LL en gång och @quarter4ever glömmer till och med bort att tagga mig helt.![]()
Du får vara med om tre veckor när jag också kan vara medMen nej! Var ju evigheter jag lekte med dig, hade jag haft pengar hade jag nästan sponsrat med extra surf för att du skulle kunna vara med.![]()
Det är väl inte mitt felDu fuskar! Jag har bara varit LL en gång och @quarter4ever glömmer till och med bort att tagga mig helt.![]()
Haha men nej! Det är omöjligt att komma ihåg alla hela tiden, jag brukar säga till om jag önskar bli taggad, det behövdes inte den här gången då jag hängde med i tråden (och därmed inte reagerade över huvud taget). Så absolut inget att skämmas för, jag tar absolut inte illa upp av sånt!skäms fortfarande
![]()
Inatt sov jag dåligt, vilket gör att jag drömmer mer tydligt. Jag drömde att vi lekte ulvlek och jag hade av någon anledning fått två roller, både siare och spion.Var livrädd att bli käkad första natten (leken började med natt), men till min lättnad så blev @Artline käkad.
Fö kom @OutOfService fram till mig i drömmen och tiggde om att få en roll av mig, så kanske vill du undermedvetet leka?![]()