Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Blacksmithfarm
Tema: Halloween Hollow
"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stadens tävling för Mest Skräckinjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. fio
6. Artline
7. LenaH
8. bollen__
9. Hedinn
10. Niyama
11 Derring-Do
12. bumpo
13. petroleum
14.
15.

Inatt sov jag dåligt, vilket gör att jag drömmer mer tydligt. Jag drömde att vi lekte ulvlek och jag hade av någon anledning fått två roller, både siare och spion. :crazy: Var livrädd att bli käkad första natten (leken började med natt), men till min lättnad så blev @Artline käkad. :angel:

Fö kom @OutOfService fram till mig i drömmen och tiggde om att få en roll av mig, så kanske vill du undermedvetet leka? :laugh:

Ja tyvärr har @Gunnar lagt in en gräns - har man en gång varit LL för en varulvslek så får man inga notiser. :(
Är det så? Jag får alltid notiser (även när folk taggar för många i ett och samma inlägg) och jag har varit LL flera gånger. Men kanske inte tillräckligt många gånger då? :p :idea:

Jag har faktiskt haft i åtanke att hänga på någon lek, men nu så har jag slut på surf hemma. Leka från jobbdatorn är kanske mindre lämpligt. Och buke funkar inte via telefonen. Såatte, en annan gång! :)

Men nej! Var ju evigheter jag lekte med dig, hade jag haft pengar hade jag nästan sponsrat med extra surf för att du skulle kunna vara med. :D

Är det så? Jag får alltid notiser (även när folk taggar för många i ett och samma inlägg) och jag har varit LL flera gånger. Men kanske inte tillräckligt många gånger då? :p :idea:

Du fuskar! Jag har bara varit LL en gång och @quarter4ever glömmer till och med bort att tagga mig helt. :cry:

:o skäms fortfarande :o
Haha men nej! Det är omöjligt att komma ihåg alla hela tiden, jag brukar säga till om jag önskar bli taggad, det behövdes inte den här gången då jag hängde med i tråden (och därmed inte reagerade över huvud taget). Så absolut inget att skämmas för, jag tar absolut inte illa upp av sånt! :)

Inatt sov jag dåligt, vilket gör att jag drömmer mer tydligt. Jag drömde att vi lekte ulvlek och jag hade av någon anledning fått två roller, både siare och spion. :crazy: Var livrädd att bli käkad första natten (leken började med natt), men till min lättnad så blev @Artline käkad. :angel:

Fö kom @OutOfService fram till mig i drömmen och tiggde om att få en roll av mig, så kanske vill du undermedvetet leka? :laugh:

Haha :rofl: skönt att det är någon mer än jag som drömmer massa just nu :p

Men jo visst vill jag vara med ;) Men är fast o obyggden just nu med väldigt dålig täckning så varken tiden eller tålamodet skulle räcka till :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 329
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 793
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 899
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 039
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025