Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag står ju på listan? :laugh: alltså ska du vara med!

Asch -

LL: Blacksmithfarm
Tema: Halloween Hollow
"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stadens tävling för Mest Skräckinjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. fio
6. Artline
7. LenaH
8. bollen__
9. Hedinn
10. Niyama
11 Derring-Do
12. bumpo
13. petroleum
14. cirkus
15.

"På en gata brukar man årligen pynta sina hus inför Halloween - men de nyinflyttade grannarna sätter käppar i hjulen i år! Hur ska de lyckas vinna stadens tävling för Mest Skräckinjagande Kvarter om inte alla ställer upp?"

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. fio
6. Artline
7. LenaH
8. bollen__
9. Hedinn
10. Niyama
11 Derring-Do
12. bumpo
13. petroleum
14. cirkus
15. Lenis
16.

Dags att damma av sig och hänga på en vända igen, borde väl va tioårsjubileum snart eller nåt. Kul att fortfarande känna igen en del namn så jag inte är ensam relik kvar :D:banana:

Om det kommer en massa extra dubbelnick till de 15 som redan är anmälda hoppar jag nog av - det blir helt enkelt en för stor lek för mig. Så det vore bra om dubbelnicken lag till sig i listan så jag kan stryka mig om det blir en hel massa

Om det kommer en massa extra dubbelnick till de 15 som redan är anmälda hoppar jag nog av - det blir helt enkelt en för stor lek för mig. Så det vore bra om dubbelnicken lag till sig i listan så jag kan stryka mig om det blir en hel massa
Det är totalt 19 nick, alla inräknade, i nuläget :)

edit, räknade fel...

1. Habina
2. quarter4ever
3. Ferrari
4. hemlig
5. fio
6. Artline
7. LenaH
8. Hedinn
9. Niyama
10 Derring-Do
11. bumpo
12. petroleum
13. Lenis

Då har jag plockat bort @cirkus och @bollen__ så nu ska listan stämma. Nu drar jag igång lekstarten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 361
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 904
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 047
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025