Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Niyama
1. cirkus
2. Lenis
3. Mammas
4. quarter4ever
5. Gabby_Ossi
6. Mistimed
7. Snurrfian
8. fio
9. bollen__
10. Derring-Do
11. hemlig
12. Hedinn
13. Idahoe

Varnar för att jag är hemma hos föräldrarna och förväntas vara social med dom på kvällarna, så lite lägre aktivitet då

Jag har sett att ni taggat mig för lek några ggr och hur gärna jag än skulle vilja så kan jag inte :(
Min hjärna har slutat fungera pga min sjukdom och jag har kognitiva svårigheter och spelen blir mer stressande än roliga för mig.
Jag skriver gärna upp mig själv när jag känner att jag fixar en lek för ibland fungerar jag bättre :)
Förstår att ni taggar för att ni vill ha med mig i leken så tackar :love: men återkommer när huvudet funkar mer normalt igen.
Jag besökte den berömda väggen i somras och är ännu inte återhämtad..

Jag har sett att ni taggat mig för lek några ggr och hur gärna jag än skulle vilja så kan jag inte :(
Min hjärna har slutat fungera pga min sjukdom och jag har kognitiva svårigheter och spelen blir mer stressande än roliga för mig.
Jag skriver gärna upp mig själv när jag känner att jag fixar en lek för ibland fungerar jag bättre :)
Förstår att ni taggar för att ni vill ha med mig i leken så tackar :love: men återkommer när huvudet funkar mer normalt igen.
Jag besökte den berömda väggen i somras och är ännu inte återhämtad..
stor kram på dig! och häng gärna med i nån åskadarlya eller som medLL så kanske det är lagomt för dig just nu? :):heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka