Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ju bara att skriva att om leken startar senare än XX/XX-16 så kan jag inte vara med![]()
@Lillasyster ägnar jullovet åt sin pojkvän (till hennes hästs stora förtret), så att hon skulle leka ulvlek är nog ganska osannolikt.Nä nu är det tags att tagga lite folk tycker jag!
@Madalitso - det är jullov nu liksom
@Derring-Do borde också ha tid tycker jag!
@Idahoe - visst vill du leka också?
@Blacksmithfarm hur har du det i det närmaste?
@fio kanske också kan?
det var de första fem det![]()
jag gillar nog båda systrarnas val@Lillasyster ägnar jullovet åt sin pojkvän (till hennes hästs stora förtret), så att hon skulle leka ulvlek är nog ganska osannolikt.
Jag har faktiskt några dagar helt ledigt nu, så om det inte är någon DL på nyårsafton så kanske jag kan lyckas hinna leka...
Skulle det vara DL på nyårsafton så borde jag väl för den delen kunna rösta direkt på morgonen, jag brukar ju ändå inte sitta vid datorn precis vid DL.LL: @Niyama
1. cirkus
2. Lenis
3. Mammas
4. quarter4ever
5. Gabby_Ossi
6. Mistimed
7. Snurrfian
8. @fio- kan om leken startar snart
9. @Derring-Do -om det inte är DL på nyårsafton ?![]()
det gäller ju bara att kunna rösta efter natt-DLSkulle det vara DL på nyårsafton så borde jag väl för den delen kunna rösta direkt på morgonen, jag brukar ju ändå inte sitta vid datorn precis vid DL.
Men inte än@Sasse - det är nääästan på andra sidan året så ......?![]()
Men inte än![]()
det gäller ju bara att kunna rösta efter natt-DLnågon- tror det var @Koppen ? fick en gång för sig att rösta före natt-DL och det gällde inte
![]()
ja säg vad @Hedinn INTE gjort i ulvlekarna?@Hedinn har också gjort det har jag för mig? Jag var ond utanför lyan (med Hedinn i lyan) och nojig för att nån skulle dra upp att "Hedinn verkar säker på att överleva natten" men ingen skrev det. Tror det var så.
Ang. nyårsafton så kan vi hoppa över DL på kvällen då (ev. nattDL på förmiddagen bara). Jag tror det är bäst, även om en del kan så brukar det bli så dålig aktivitet sådana kvällar.
Hihi - typ!Eh, hon är väl den sista man ska fråga?Med tanke på hennes problem
![]()
jag har ju sjuttsingen taggat de flesta så jag har iaf gjort mitt bästa - de första 3-4 har ju "snällt" anmält sig ( eller meddelat att de inte kan ) så hoppas på att det kan bli så2-3 till så kan vi starta ikväll.