Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä nu är det tags att tagga lite folk tycker jag! :D
@Madalitso - det är jullov nu liksom:p
@Derring-Do borde också ha tid tycker jag! :)
@Idahoe - visst vill du leka också? :)
@Blacksmithfarm hur har du det i det närmaste?
@fio kanske också kan? :)

det var de första fem det :p
@Lillasyster ägnar jullovet åt sin pojkvän (till hennes hästs stora förtret), så att hon skulle leka ulvlek är nog ganska osannolikt. :p

Jag har faktiskt några dagar helt ledigt nu, så om det inte är någon DL på nyårsafton så kanske jag kan lyckas hinna leka...

@Lillasyster ägnar jullovet åt sin pojkvän (till hennes hästs stora förtret), så att hon skulle leka ulvlek är nog ganska osannolikt. :p

Jag har faktiskt några dagar helt ledigt nu, så om det inte är någon DL på nyårsafton så kanske jag kan lyckas hinna leka...
jag gillar nog båda systrarnas val :D:o
Kärlek är .. bra !:cool:
vi får kolla vad alla andra vill- men spontant kände jag ju att just Nyårsafton vore det ju kanske bra att inte ha DL vad tycker LL: @Niyama ?

det gäller ju bara att kunna rösta efter natt-DL :D någon- tror det var @Koppen ? fick en gång för sig att rösta före natt-DL och det gällde inte :p

@Hedinn har också gjort det har jag för mig? Jag var ond utanför lyan (med Hedinn i lyan) och nojig för att nån skulle dra upp att "Hedinn verkar säker på att överleva natten" men ingen skrev det. Tror det var så.

Ang. nyårsafton så kan vi hoppa över DL på kvällen då (ev. nattDL på förmiddagen bara). Jag tror det är bäst, även om en del kan så brukar det bli så dålig aktivitet sådana kvällar.

@Hedinn har också gjort det har jag för mig? Jag var ond utanför lyan (med Hedinn i lyan) och nojig för att nån skulle dra upp att "Hedinn verkar säker på att överleva natten" men ingen skrev det. Tror det var så.

Ang. nyårsafton så kan vi hoppa över DL på kvällen då (ev. nattDL på förmiddagen bara). Jag tror det är bäst, även om en del kan så brukar det bli så dålig aktivitet sådana kvällar.
ja säg vad @Hedinn INTE gjort i ulvlekarna? :heart:D
Du kanske också vill och kan leka btw - @Hedinn? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka