Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
sedan måste jag dela denna bild av min hingst som då var ca 10 -14 dagar gammal - han är :love:
1262671_560754137306906_730935550_o.jpg

En del har jag inte taggat för att de redan till förra leken svarade att det inte pasar så bra innan juni typ...Så ville inte tjata - men jag har inte glömt er (Lobelia, Caisa och Derring-Doo )
Min deadline den 27:e flyttade sig plötsligt till den 21:e, så efter ett par dygns panikstress så ser nästa vecka plötsligt relativt lugn ut. Så om du vill tagga mig strax innan leken drar igång så ska jag se om jag hunnit hämta mig tills dess. :)

bara för att få @Habina tex ;) att fatta det där med on/ off knappen ( jag vet att du har koll på den Habina- men detta är awesome !!!!!) . Quarters är verkligen mästare på det att lägga krutet där det behövs och sedan lämna med en gäspning efter fullt adrenalinpåslag Notera särskilt när hästen får helt lösa tyglar och gör jobbet och ryttaren bara ska hänga med utan att störa arbetet- och när det sedan tas i tyglarna så backar man av
Det här är det som fått mig helt såld på rasen och western öht - samarbetet och teamkänslan :love:
och nej jag pratar definitivt INTE om mig själv här( :wtf: ) nu utan om denna underbara ras jag är helt frälst i :love:

Senast ändrad:
Min deadline den 27:e flyttade sig plötsligt till den 21:e, så efter ett par dygns panikstress så ser nästa vecka plötsligt relativt lugn ut. Så om du vill tagga mig strax innan leken drar igång så ska jag se om jag hunnit hämta mig tills dess. :)
yey !!!!!
taggad är du :D from nästa inlägg:p

LL: Sasse (Myrten och Mammas som bollplank)

1 bumpo
2 Sookie
3 Habina
4 hemlig
5 Snurrfian
6 quarter4ever
7 Blacksmithfarm
8 bollen__( bara leken startar i helgen )
9 Artline
10 @Ferrari
11 @Derring-Do :)
12
13
14

15 - Squie - utomstående i lyan

en quarter har väldigt mycket massa:)
Kallas för hästarnas belgian blue om det ger en ledtråd :laugh:
Det måste vara skillnad på quarter och quarter. De jag har sett har inte varit maffiga på något sätt. Tittar man på bilder däremot ser de flesta betydligt kraftigare ut.
hur många deltagare behöver du ha för att leken ska starta @Sasse ?:)
Perfekt timing för mig om den kommer igång typ .... nu:angel: med första Dl imorgon och misstänker att det passar @bollen__ med :)
Jag skulle ju helst vilja ha minst 23 deltagare, men jag kan ta mindre än det. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka