Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, vi får nog lägga till en extra regel :idea:

Regel 1: Lita aldrig på Q
Regel 2: Lita inte på Q ens om hon är bevisat god
Regel 3: Om du tror du fattar hur Q tänker så har du fel
Regel 4: Lita definitivt inte på Q om ni är tvillingar
Regel 5: Kom ihåg regel 1

Däremot att ha Q som kompanjon i lyan är guld... Christian Grey och hans hästskötare... nog den leken som satt sig djupast i mitt minne. :love:

hm jag tror jag ska pausa lekandet lite :o
kanske vara LL igen istället:idea: jag har ju en Mio min Mio lek lite i bakhuvudet.......
behöver bara putsa på den lite
Äsch, jag börjar ju nästan förstå mig på dig nu. :D Fattade faktiskt att du var god redan innan du blev käkad (synd bara att jag inte agerade på det :meh:). Och i förra leken (som jag kikade in i när jag behövde en paus för att inte slänga ut datorn genom fönstret) fattade jag redan tidigt att du och hemlig var tvillingar. :)

(Blev dock lite full i skratt när du skrev i leken nu att jag kanske kommit över min första lek - du skulle veta hur min puls rusade när du (av alla människor) började skriva om omvandlingar i början av leken. :crazy::D:rofl:)

Äsch, jag börjar ju nästan förstå mig på dig nu. :D Fattade faktiskt att du var god redan innan du blev käkad (synd bara att jag inte agerade på det :meh:). Och i förra leken (som jag kikade in i när jag behövde en paus för att inte slänga ut datorn genom fönstret) fattade jag redan tidigt att du och hemlig var tvillingar. :)

(Blev dock lite full i skratt när du skrev i leken nu att jag kanske kommit över min första lek - du skulle veta hur min puls rusade när du (av alla människor) började skriva om omvandlingar i början av leken. :crazy::D:rofl:)
det var helt oavsiktligt - men jag såg att du reagerade på det :laugh:

och det var ju för att jag på en sekund insåg så som leken var från början att det bästa ulvarna kunde göra var att käka en ulv för då skulle ju ulvrollen gå till en god.... vars roll sas blev oanvändbar för goda sidan. Sedan ändrade ju sasse på det och tur var väl det då hade de väl tagit hem det ännu snabbare :rofl:

hm jag tror jag ska pausa lekandet lite :o
kanske vara LL igen istället:idea: jag har ju en Mio min Mio lek lite i bakhuvudet.......
behöver bara putsa på den lite
Säg till om du behöver medhjälpare. Efter fem lekar i rad som ulv (och ulv 6 lekar av 7). Så tror jag att jag också behöver en paus.

Det är väldigt roligt att vara ulv. Men det behövs återhämtning :p

Säg till om du behöver medhjälpare. Efter fem lekar i rad som ulv (och ulv 6 lekar av 7). Så tror jag att jag också behöver en paus.

Det är väldigt roligt att vara ulv. Men det behövs återhämtning :p
haha ja jag skrev det i min privata lista efter första DL om dig :
Artline- är inte hon alltid ond :idea::p
Alltid roligt att vara två :) Vi får pma lite ;)
men det kan ju vara någon annan som står på tur innan? kommer inte ihåg mer än att Lobelia skulle hålla en LOTR del3 , men det var kanske lite längre fram det?
Så är det några annan som står på tur så tycker jag de ska köra först:)

Det var faktiskt nära att jag röstade på dig där :cautious:, men sen sa jag till mig själv att skärpa mig och inte blanda in gamla lekar. :D Jag fick lite panik när jag insåg att jag anmält mig (läs: blivit anmäld) till en lek där jag inte visste om det skulle komma omvandlingar. :crazy::angel:

Det var faktiskt nära att jag röstade på dig där :cautious:, men sen sa jag till mig själv att skärpa mig och inte blanda in gamla lekar. :D Jag fick lite panik när jag insåg att jag anmält mig (läs: blivit anmäld) till en lek där jag inte visste om det skulle komma omvandlingar. :crazy::angel:
alltså jag tycker det ju är kul med omvandlingar:o:angel: tom när det inte är jag som är omvandlad ;)
även om det blir svårare- men det är liksom tjusningen lite att det blir annorlunda mot vad man trodde ( det gäller iofs vilken lek som helst:) )
sedan är det nog väldigt ovanligt med att just en tvilling blir omvandlad:cool:

haha ja jag skrev det i min privata lista efter första DL om dig :
Artline- är inte hon alltid ond :idea::p
Alltid roligt att vara två :) Vi får pma lite ;)
men det kan ju vara någon annan som står på tur innan? kommer inte ihåg mer än att Lobelia skulle hålla en LOTR del3 , men det var kanske lite längre fram det?
Så är det några annan som står på tur så tycker jag de ska köra först:)
Det är lite lurigt att låtsas vara god när man inte kommer ihåg hur det är att vara god O_o

LLskap görs bäst om man är två eller fler :p

Ja det var någon mer som ville men jag minns inte vem det var.

sedan måste jag säga det @Derring-Do att jag tycker du har blivit skitbra på att uttrycka dig i lekarna . jag vet att du hade svårt att få fram dina tankar i lektråden i första leken- men jag som skrev med dig i tvilling konversationen såg ju vad bra du tänker :)
jag skev det tom till @Sasse att jag nästan kände mig lite mamma-stolt över dig i denna leken :love:

sedan måste jag säga det @Derring-Do att jag tycker du har blivit skitbra på att uttrycka dig i lekarna . jag vet att du hade svårt att få fram dina tankar i lektråden i första leken- men jag som skrev med dig i tvilling konversationen såg ju vad bra du tänker :)
jag skev det tom till @Sasse att jag nästan kände mig lite mamma-stolt över dig i denna leken :love:
Jag håller med!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 841
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka