Man får vara tre LLGlöm inte att du lovat köra en lek med mig också @quarter4ever![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får vara tre LLGlöm inte att du lovat köra en lek med mig också @quarter4ever![]()
Jag har inga problem med om det är 3 LLMan får vara tre LLEller två LL och en medhjälpare eller en LL och två medhjälpare. Beroende på hur Q vill ha det.
Ja verkligen. Hon känns inte så jätte orutinerad.sedan måste jag säga det @Derring-Do att jag tycker du har blivit skitbra på att uttrycka dig i lekarna . jag vet att du hade svårt att få fram dina tankar i lektråden i första leken- men jag som skrev med dig i tvilling konversationen såg ju vad bra du tänker
jag skev det tom till @Sasse att jag nästan kände mig lite mamma-stolt över dig i denna leken![]()
Leken med fler LL än deltagareJag har inga problem med om det är 3 LL
Men vilka ska leka då?
vi kanske ska köra en tvärtomlekLeken med fler LL än deltagare![]()
Det var hemlig som ville vara LLSitter och spånar på en lek med Grease-tema. Nån som känner sig manad att hjälpa till?![]()
Bra idevi kanske ska köra en tvärtomlek
alla börjar som LL utom en som får rösta ut en LL så den hamnar i leken istället -detta genom att ange ondaste LLn - kunde vara intressant att se motiveringen till varför en LL är ondare än de andra - och teorierna kring det
siste kvar som LL vinner
ja så var det ju !Det var hemlig som ville vara LL
Jag som fortfarande är totalt seg i huvudet efter stressen förra veckan.sedan måste jag säga det @Derring-Do att jag tycker du har blivit skitbra på att uttrycka dig i lekarna . jag vet att du hade svårt att få fram dina tankar i lektråden i första leken- men jag som skrev med dig i tvilling konversationen såg ju vad bra du tänker
jag skev det tom till @Sasse att jag nästan kände mig lite mamma-stolt över dig i denna leken![]()
Men då är ju onda fler än goda redan från börjanLeken med fler LL än deltagare![]()
du ser allt är inte av ondoJag som fortfarande är totalt seg i huvudet efter stressen förra leken.
Men det är faktiskt delvis din förtjänst att jag blivit modigare med skrivandet. Första leken var jag nämligen nervös för att skriva något dumt, och framförallt för att förstöra något för min snälla rara tvilling(!), och det botade du mig väldigt effektivt från.Så nu slänger jag mig handlöst in istället.
![]()
Jaaaa?Men då är ju onda fler än goda redan från början![]()
promise !Men du @quarter4ever , om jag nu skriver här att du gärna får tagga mig när det närmar sig lekstart igen, kan vi komma överens om att det inte är samma sak som att anmäla mig?![]()
Inte anmäla?Men du @quarter4ever , om jag nu skriver här att du gärna får tagga mig när det närmar sig lekstart igen, kan vi komma överens om att det inte är samma sak som att anmäla mig?![]()
En evighet ditJag har inte hunnit spåna vidare på Grease-leken än, men förhoppningsvis är jag redo nån gång i sommar![]()
Den som väntar på något gottEn evighet dit![]()
Fast jag har kommit på sista veckorna att det kan vara roligt att typ hinna äta, sova och umgås med min häst ibland också.Inte anmäla?Det är roligare om du lekar
![]()