Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
HAHA !
Såsom LL i nästa lek tillsammans med @bollen__ och @Artline :heart:heart ( vi är liksom ALLA LL :) )
kan jag finna det roande med er misstro :D men tro mig VAD som kommer ske i leken ( vare sig det gäller omvandlingar eller andra mystiska saker :p ) KOMMER att bli annonserade och inte obekanta ;)
Däremot kan jag avisera en del .... inte så vanliga grepp :cool: MEN de kommer att framgå från början ( eller iaf i en snar framtid efter lekstart )
om nu någon känner oro så antingen blev ni lugnade eller så inte :laugh:
Oavsett så ser vi gärna lite fler anmälda
Det allra minsta för att starta leken ( så som vi tänkt den ) bör vara tolv - blir det upp till 16 - ja då blir vi glada :)

puttar upp senaste listan ( tror jag ? )
tema: Mio min Mio

1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 @bumpo
7 Snurrfian, förutsatt att första dl är tidigast på tisdag, alternativt att det är okej med något mobilinlägg och inget mer om lekstarten blir tidigare. ;)
8
9
10
11
12
13
14

15. Squie - i lyan som läsare. :

@Mirtai ville helst att leken skulle startat igår ? ( och jag med :angel: ) men om det dröjer över helgen då ? det verkar ju som många har lite annat för sig i det närmaste ?

puttar upp senaste listan ( tror jag ? )

1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 @bumpo
7 Snurrfian, förutsatt att första dl är tidigast på tisdag, alternativt att det är okej med något mobilinlägg och inget mer om lekstarten blir tidigare. ;)
8
9
10
11
12
13
14

@Mirtai ville helst att leken skulle startat igår ? ( och jag med :angel: ) men om det dröjer över helgen då ? det verkar ju som många har lite annat för sig i det närmaste ?

Måndag funkar bra, det är helgerna som är svåra!

Och det är väl egentligen @glömmerallt som har erfarenhet av sådana lekar ? Kan hon orka vara mentor om hon inte hinner/orka vara LL :) ?

Några veckor sent svar men har inte varit inloggad. Jag orkar tyvärr inte vara mentor eftersom det kräver att jag följer och sätter mig in i leken och det tar mycket energi om jag ska kunna vara en bra hjälp. Däremot kan jag kanske vara till nytta på planeringsstadiet om någon vill fråga något eller vill ha lite allmänna tips.

Jag tror inte det är särskilt mycket svårare att hålla i en lek med tre sidor, de som är vana att hålla lekar med många specialroller och twistar bör klara det utan problem. Även en lek med tre sidor kan vara mer eller mindre komplicerad. Våga prova!

Puttar upp tråden med hjälp av min alldeles egna flodhäst. :rofl: Eller har jag två fiskbullar och en pitepalt? :nailbiting:

160610_575b1d77e087c30abe3940b5.jpg

Fö kan jag avslöja att vi LLs inte alls ligger på latsidan även om alla andra verkar gått i semester :p
Vi har filat ( vi är inte helt klara :o - men det börjar arta sig :p )på en lek som jag hoppas ska bli kul och engagerande :)
så puttar med detta upp senaste listan och hoppas på att några till kan anmäla sig? Vore kul att kunna dra igång leken på måndag tex ? :)
LLs : quarter4ever, Artline , bollen__ och glömmerallt :)

1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
9
10
11
12
13
14

1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
9 CaisaLundblad
10
11
12
13
14

15. Squie - i lyan som läsare

Med första DL allra tidigast söndag så kan jag ju vara med också! Med varning för att jag eventuellt kan komma vara lite sporadisk i aktiviteten då jag sover mycket just nu. Vet inte när det går över riktigt. :p

1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
9 CaisaLundblad
10
11
12
13
14

15. Squie - i lyan som läsare

Med första DL allra tidigast söndag så kan jag ju vara med också! Med varning för att jag eventuellt kan komma vara lite sporadisk i aktiviteten då jag sover mycket just nu. Vet inte när det går över riktigt. :p
:bump:
men man ska gå i ide på vintern - inte på sommaren :p;)
Jobbat hårt med studierna kan ju iofs ta hårt på de flesta krafterna :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 180
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka