Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag lovar att ingen god kommer bli ond?Du verkar helt ha glömt vad jag skrev efter min första lek
![]()
Huh, jag ser nog att du försöker slingra dig, och inte vill lova "inga omvandlingar" i klarspråk.Om jag lovar att ingen god kommer bli ond?![]()
hmmm, betyder det att ni tänker omvandla en ond?Om jag lovar att ingen god kommer bli ond?![]()
Tack för påringningen.
puttar upp senaste listan ( tror jag ? )
tema: Mio min Mio
1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 @bumpo
7 Snurrfian, förutsatt att första dl är tidigast på tisdag, alternativt att det är okej med något mobilinlägg och inget mer om lekstarten blir tidigare.
8
9
10
11
12
13
14
15. Squie - i lyan som läsare. :
@Mirtai ville helst att leken skulle startat igår ? ( och jag med) men om det dröjer över helgen då ? det verkar ju som många har lite annat för sig i det närmaste ?
Och det är väl egentligen @glömmerallt som har erfarenhet av sådana lekar ? Kan hon orka vara mentor om hon inte hinner/orka vara LL?
haha det där var ett högdräktigt sto om något !Puttar upp tråden med hjälp av min alldeles egna flodhäst.Eller har jag två fiskbullar och en pitepalt?
![]()
1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
9 CaisaLundblad
10
11
12
13
14
15. Squie - i lyan som läsare
Med första DL allra tidigast söndag så kan jag ju vara med också! Med varning för att jag eventuellt kan komma vara lite sporadisk i aktiviteten då jag sover mycket just nu. Vet inte när det går över riktigt.![]()
men man ska gå i ide på vintern - inte på sommaren
Jobbat hårt med studierna kan ju iofs ta hårt på de flesta krafterna![]()
Är det medvetet som det inte finns en nr 8?![]()
ah just det det skrev du ju innan: Morfin är finfina sakerBlev opererad idag också och ligger på sjukhus så tror det mest är morfinet som gör mig trött...![]()
Det är för att det ska se ut som om det är fler anmälda än det egenltigen är såklart!
...men jag tar gärna 8, jag gillar jämna siffror!
1 Loons
2 Habina
3 hemlig
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
8 CaisaLundblad
9
10
11
12
13
14
15. Squie - i lyan som läsare
raderade snurrfians tillägg till hennes anmälan då det inte kändes relevant längre iom ny vecka ( råkade nog ta bort 8:an då i hastigheten
nä det hade jag inte sett![]()