Ny roll.. Allvetarengäller det mig också
( närå skulle aldrig leka om jag vore LL samtidigt ... )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ny roll.. Allvetarengäller det mig också
( närå skulle aldrig leka om jag vore LL samtidigt ... )
Tänk dig att den med den rollen får inte nämna någon deltagare vid namn, får ta upp något om "spion infon" (dvs det som händer i det fördolda) och måste rösta dolt
hm JAG skulle behöva bakbinda mig á la GREY - men annars ser jag inga bekymmerTänk dig att den med den rollen får inte nämna någon deltagare vid namn, får ta upp något om "spion infon" (dvs det som händer i det fördolda) och måste rösta dolt
Så roligt ska vi inte ha![]()
hm JAG skulle behöva bakbinda mig á la GREY - men annars ser jag inga bekymmer
help _ @Ferrari !!!! jag ska ju inte vara flätad och fin - det är ju du ......![]()
Det har du rätt i, tyvärr har det bara inneburit ännu mer att göra.nu är det en ny vecka![]()
Jag hade gärna varit med, skulle vara kul att prova på en ulvlek
Sen får vi ses hur det går
1 Loons
2 Habina
3 Mirtai
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
8 CaisaLundblad
9 Madalitso
10
11
12
13
14
15. Squie - i lyan som läsare
Vem är LL?
Jag är sugen men veti sjutton om nästa vecka, blir ju midsommarhelg så antar att det kan bli mycket strul med närvaron då?
Har aldrig fattat grejen med midsommar.![]()
@quarter4ever @Artline @bollen__ och @glömmerallt är LL, nästan fler än vi som leker...Vem är LL?
Jag är sugen men veti sjutton om nästa vecka, blir ju midsommarhelg så antar att det kan bli mycket strul med närvaron då?
@quarter4ever @Artline @bollen__ och @glömmerallt är LL, nästan fler än vi som leker...Men jag är lite mer tveksam till midsommarhelgen än @Habina. Då är det mobillek som gäller för mig och det suger tycker jag...
![]()
Vi kanske ska köra en lek då alla måste leka från mobilen?Så blir det lika illa för alla.
![]()
Jag har en tanke om att antingen pausa leken över midsommar om det är det som passar deltagarna som är kvar bäst eller köra två Lynch / käk under torsdagen tex ? Går ju att komma överens om under onsdagen ( om nu leken fortfarande pågår då ) ?@quarter4ever @Artline @bollen__ och @glömmerallt är LL, nästan fler än vi som leker...Men jag är lite mer tveksam till midsommarhelgen än @Habina. Då är det mobillek som gäller för mig och det suger tycker jag...
![]()
Jag stör mig mest på att jag får så dålig översikt på vem som har sagt vad, på datorn är det enklare att ha flera flikar uppe och kunna dubbelkolla saker när man skriver.
![]()