Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LL quarter4ever, Artline , bollen__ och glömmerallt
tema: Mio min Mio
1 Loons
2 Habina
3 Mirtai
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
8 CaisaLundblad
9 Madalitso
10 Myrten - om första DL är tidigast måndag
11 hemlig
12
13
14
15
16
puttar upp och hoppas på att iaf två till tillkommer ?
Vi satsar på att få upp leken under söndagen och första DL på måndag !
Kanske passar det både @hemlig och @LenaH![]()
men du nästa vecka dårå ?Det har du rätt i, tyvärr har det bara inneburit ännu mer att göra.![]()
Nope, nästa vecka kommer (också) vara en "tur att hästen kommit ut på bete så jag kan sitta kvar på kontoret hela kvällen"-vecka.men du nästa vecka dårå ?om leken har första DL på måndag
![]()
Hoppas du får semester sedan iaf ?Nope, nästa vecka kommer (också) vara en "tur att hästen kommit ut på bete så jag kan sitta kvar på kontoret hela kvällen"-vecka.Jag kanske hinner smygläsa lite i leken mellan varven, men kommer definitivt inte ha någon tankekraft över.
![]()
Det hoppas jag också, men om saker fortsätter gå åt skogen i den här takten vete tusan hur jag ska hinna det. Avhandlingseländet måste ju bli färdigt innan disputationen.Hoppas du får semester sedan iaf ?![]()
noticed@quarter4ever vill bara förvarna att jag tävlar hela söndagen så kommer inte vara aktiv då. Men första dl på måndag är bra![]()
Ja jo så är det ju - var sak i rätt tidDet hoppas jag också, men om saker fortsätter gå åt skogen i den här takten vete tusan hur jag ska hinna det. Avhandlingseländet måste ju bli färdigt innan disputationen.![]()
Vi måste LEKA snart, för nu hävdar plötsligt forumet att jag är vuxen.
Det går ju inte!
iom 12 anmälda så kommer leken upp på söndagVi måste LEKA snart, för nu hävdar plötsligt forumet att jag är vuxen.
Det går ju inte!
och jag som ju börjar gränsa till att vara "senior" tycker det är kul att vara tillbaka på vuxengränsen ( den går vid 25 va ?Vi måste LEKA snart, för nu hävdar plötsligt forumet att jag är vuxen.
Det går ju inte!
och jag som ju börjar gränsa till att vara "senior" tycker det är kul att vara tillbaka på vuxengränsen ( den går vid 25 va ?)
LLs quarter4ever, Artline , bollen__ och glömmerallt
tema: Mio min Mio
Lekstart: 19/6 med första DL 20/6
1 Loons
2 Habina
3 Mirtai
4 Blacksmithfarm
5 Sookie
6 bumpo
7 Snurrfian
8 CaisaLundblad
9 Madalitso
10 Myrten - om första DL är tidigast måndag
11 Hemlig
12 @LenaH
13 Lobelia
14
15
16
och eftersom även jag inser EM-fotbollens storhet så kan jag lova att inga DLs kommer att störa fotbollstittandet ?Och fotbolls-EM![]()