Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde kunna, beroende på när det drar igång. Blir det först v.31 så jobbar jag i slutet av veckan så då kan det bli ont om tid och mest mobillek.

För övrigt vore det superskoj att hälsa på dig @quarter4ever men du finns några timmar för långt bort för en spontanvisit tyvärr.

Borde kunna, beroende på när det drar igång. Blir det först v.31 så jobbar jag i slutet av veckan så då kan det bli ont om tid och mest mobillek.

För övrigt vore det superskoj att hälsa på dig @quarter4ever men du finns några timmar för långt bort för en spontanvisit tyvärr.
Vore superduperdunder kul att se dig med :) kanske kan jag passera dig bätte än du har möjlighet mot mina trakter ? :) ska bla ut och åka mot småland till i veckan ( lite oplanerat sådär .- men men :D )

Om leken drar igång till helgen så vill jag flagga för låg aktivitet. Fredag fyller sonen år, lördag ska jag baka och ställa ordning inför stora tävlingar i föreningen på söndagen. Söndagen ska jag ägna åt att rodda kiosk på två ställen, grill med hamburgare och korv och så förhoppningsvis väldigt mycket folk... Sen kommer jag antagligen att vackla sovande i säng och vakna upp först på måndag morgon... ;)

Om leken drar igång till helgen så vill jag flagga för låg aktivitet. Fredag fyller sonen år, lördag ska jag baka och ställa ordning inför stora tävlingar i föreningen på söndagen. Söndagen ska jag ägna åt att rodda kiosk på två ställen, grill med hamburgare och korv och så förhoppningsvis väldigt mycket folk... Sen kommer jag antagligen att vackla sovande i säng och vakna upp först på måndag morgon... ;)
så du menar att framåt måndag har du tid att leka ;):p:D

så du menar att framåt måndag har du tid att leka ;):p:D
:D Typ så! :D Från och med nästa måndag så börjar livet se ut som vardag igen, visserligen ytterligare en veckan innan skolan börjar men sonen har fotbollsskola vilket gör att jag måste upp betydligt tidigare än vad jag har behövt på hela sommaren... :arghh::p

@Lobelia - 3:e delen av sagan om ringen

Det kommer mest att vara vanliga roller som de flesta känner igen, bara någon enstaka specialroll och inte alltför komplicerat men Gollum är med och ringen och då kan man inte veta vad som händer.

1. @Gravinda -är du fortfarande med om det blir en lek ?:)
2. quarter4ever- dock helst om leken kommer upp tidigast till helgen typ lördag
3. Snurrfian men det kan bli mobillekande periodvis.
4. @Myrten :) ?
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
tror nog att det är fler som vill vara med och leka - för min del så helst lekstart tidigast till helgen vore görbra ;-) ( på redig värmländska :p ) tex @hemlig ? @Derring-Do och hennes otäcka syster ( som jag ändå diggar :p ) @Madalitso @CaisaLundblad med kanske ? och tycker att det är dags för @FiaM med nu och en rad andra jag inte kan tagga i samma inlägg;) ingen nämnd ingen glömd - bara att signa så är man med :p( annars kan vi fixa så det sker :angel: )
@LenaH oxh @fio har ni fullt upp med att kravla er upp från vallgravarna tex? :cool:
Jag har väldigt mycket inte tid den här veckan, om du frågar mig igen i mitten på nästa vecka så kanske jag åtminstone klarar att tänka längre än en vecka framåt då (eller så har min hjärna stängt ner helt då). :banghead::p
@Lillsyrran däremot har sommarlov och inget sommarjobb, så hon har ingen giltig ursäkt. ;)

Jag är lite sugen på att hänga på, men beror lite på när leken startar och hur mycket tid jag kan tänkas ha just då. Jag flyttar dessutom i veckan, förvisso bara typ 300m, men ändå. Efter helgen tror jag blir bäst för mig.

Tillägg: Efter helgen, kom jag på, har jag ju fått tillgång till mitt xboxspel och vill kanske hellre spela det :p Så lekstart ASAP, någon? :D Och jag vill vara död till helgen :p

@Mammas Om du har tid att spöa mig i wordfeud, måste du väl ha tid till en ulvlek? ;)

Om jag blivit taggad så får jag väl ställa upp. Kan dock bli dålig aktivitet i helgen och början av nästa vecka om leken börjat tills dess :)
(@Syrran har missat att det finns mer i livet än skola och jobb, men kan väl ursäktas just nu ;))

LL: @Lobelia - 3:e delen av sagan om ringen

Det kommer mest att vara vanliga roller som de flesta känner igen, bara någon enstaka specialroll och inte alltför komplicerat men Gollum är med och ringen och då kan man inte veta vad som händer.

1. @Gravinda
2. quarter4ever
3. Snurrfian men det kan bli mobillekande periodvis.
4. @Myrten
5. Madalitso
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 188
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 757
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Vi som letar häst II