Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
äsch då!!! kan kanske funka ändå?Äsch, jag hade ju tänkt att jag skulle leka en omgång när jag var ledig två veckor men nu har jag börjat jobba igen.
Jepp! Å gubben börjar jobba på måndag så nästa vecka vore perfekt lekveckaoch @bollen__ visst kan du vara med bara er roadtrip är över ?
@Gabby_Ossi tycker jag vore trevligt att se i en lek igen , liksom @FiaM , eller ja vad sjutton - alla ni som brukar leka vore det nice att stångas med@Idahoe ?
tex @cirkus med förstås
@glömmerallt - bara du orkar ? ,
tja nu ÄR det med råge mitten på nästa veckaJag har väldigt mycket inte tid den här veckan, om du frågar mig igen i mitten på nästa vecka så kanske jag åtminstone klarar att tänka längre än en vecka framåt då (eller så har min hjärna stängt ner helt då).
@Lillsyrran däremot har sommarlov och inget sommarjobb, så hon har ingen giltig ursäkt.![]()
men nästa vecka dårå?Och jag jobbar och tävlar i helgen som kommer så jag kan varken leka eller hälsa på @quarter4ever![]()
Om jag blivit taggad så får jag väl ställa upp.
Kanske, jag får se när det börjar närma sig.men nästa vecka dårå?iaf att leka
men du är välkommen till mig med förståsdet är ni alla btw
även om v 31 har passerat
![]()
Det där skrev jag i måndags, hur räknar du veckor?tja nu ÄR det med råge mitten på nästa veckaoch lillsyrran har joinat. Så dags för fight - right
![]()
Det är några dagar till leken tidigast startarDet där skrev jag i måndags, hur räknar du veckor?Jag har fortfarande några dagars (och nätters
) slit kvar innan jag har tid att tänka på annat.
Det är ju perfekt ju, man är ändå vaken så kan man passa på att fundera över leken när det är några tråkiga ryttare!Nä inte under OS nu!
Det är ju perfekt ju, man är ändå vaken så kan man passa på att fundera över leken när det är några tråkiga ryttare!![]()
Lösdrift under OS och ulvspel!Det är ju under de tråkiga ryttarna jag måste mocka och ta in hästarna![]()