Snurrfian
Moderator
Dåligt den här veckan också, den här jag tre veckor med lite mer tid igen!@Snurrfian - hur är det denna veckan? Finns det tid att leka?
och @FiaM Nu tycker jag det är dags att göra comeback till lekarna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dåligt den här veckan också, den här jag tre veckor med lite mer tid igen!@Snurrfian - hur är det denna veckan? Finns det tid att leka?
och @FiaM Nu tycker jag det är dags att göra comeback till lekarna![]()
jag känner mig förpliktigad att visa @Derring-Do denna iom att det är långt till jul än
Tack q, skönt att man kan lita på dig.jag känner mig förpliktigad att visa @Derring-Do denna iom att det är långt till jul än
för tydlighetens skull är de flera
sedan tycker jag det vore skitkul om hon kunde vara med förstås
![]()
funderar mer på om inte Mini-Do skulle kunna vara med![]()
Den verkar komma upp ikvällJag kan hoppa på om leken kan komma upp typ idag och inte blir så stor, men fre-sön är jag i danmark på träningsläger.
Då lägger jag upp leken ikväll.![]()
Det var någon annan ny som ville vara medm i förra leken, men hoppade av när den blev för stor...minns inte nicket och jag tror inte det var ett dubbelnick
Känns ändå som att det blir en för svår lek att delta i första gången
Nog bäst att vänta ett tag till och så kan jag försöka en annan gång istället.
Skulle gärna vilja lära mig hur det går till så finns det någon som kan vara med mig i en lek och förklara hur och varför utan att jag är med så känns det som en bra grej
Ursäkta krånglet men kan någon avanmäla mig så vore det bra
Om det behövs för att kunna köra igång så skriv upp mig, skulle du få fler anmälda så sitter jag hellre på läktaren.