Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Liite sugen på att hålla en lek, vill ni ha mig som LL?
LL Paddington
Troligt tema blir Hollywoodfruarna - the Robinson edition....
Blir en ganska så basic lek utan twistar och omvandlingar (tokigheterna får ni och @paow stå för ;) )

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5. FarmenQristina
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Äntligen en dokusåpa jag inte varit med i! Känner att jag kommer passa perfekt in i gänget! :up:

LL Paddington
Blir en ganska så basic lek utan twistar och omvandlingar (tokigheterna får ni och @paow stå för ;) )

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5. FarmenQristina
6. Gunilla_Persson
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Ett sådant här spektakel utan mig? Otänkbart!:mad:

LL Paddington

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5. FarmenQristina
6. Gunilla_Persson
7. MariaMontazami
8.
9.
10.
11.
12

Nån måste ju se till att programmet håller lite klass och att tofsarna håller sig snygga

Robinson-lekarna är ju klassiska :laugh::cautious:
Jag vet inte hur mitt liv ser ut vecka för vecka längre. Förra veckan blev jag uppsagd så nu ägnar jag dagarna åt att göra viktiga saker - volontärarbete på lite olika ställen. Jag har inte fått mitt schema än, mer än att jag vet att jag ska köra grejer på tisdag. Så jag avvaktar lite innan jag anmäler.

LL Paddington

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5. FarmenQristina
6. Gunilla_Persson
7. MariaMontazami
8. ElenaBelle
9.
10.
11.
12

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 397
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 798
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 922
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 053
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka