Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har läst och velat fram och tillbaka flera gånger nu. Det som sticker mest i ögonen på mig för tillfället är, som även flera andra har kommenterat, Snurrfians drev mot Mammas. Eftersom flera spelare har kommenterat att det är Mammas sätt att spela har jag svårt att se varför hon fortsätter att bita sig fast. På grund av det, FiaM röstar på Snurrfian

FHmm, fast näe. Alltså det är ungefär som att hon om hon vore ulv skulle skriva "ska vi äta LenaH inatt" i tråden istället för att ingen i lyan var inne. :p Det jag menar är att vissa saker är inte "pladdersaker" så jag tror inte att det spelar in. :)
Pladder kanske var fel uttryckt men att tänka högt i tråden istf i lyan är inte alls osannolikt för mig.

Dag 2:
cirkus röstar på Sasse (11:25)
Jfrelin röstar på Habina (19:21)
Hjartagna röstar på Cirkus (21:08)
Snurrfian röstar på Mammas (21:15)
Sasse röstar på Snurrfian (21:17)
Habina röstar på snurrfian (21:21)
LenaH röstar på Habina (21:21)
Mammas röstar på Snurrfian (21:25)
Paddington röstar på Lobelia (21:25)
bumpo röstar på Habina (21:25)
Idahoe röstar på Habina (21:26)
Matmissbrukaren röstar på Snurrfian (21:27)
Lobelia röstar på Snurrfina (21:27)
FiaM röstar på Snurrfian (21:28)

Uppdatering

@Snurrfian har länge levt upp till sitt namn men efter att ulvarna kom till byn har hon blivt än värre och är nummera helt obegriplig byborna drar slutsatsen att hon är ulv men ack så fel de hade om byns siare

Vad märkligt. Hon måste ju ha siat någon som god då, frågan är om hon tänkt på att skriva ut något om det eller inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 572
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 028
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 841
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 040
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka