glömmerallt
Trådstartare
Äsch, bära eller brista: LenaH röstar på Habina
Har du någon teori och isåfall var?
LL letar men hittar inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, bära eller brista: LenaH röstar på Habina
Pladder kanske var fel uttryckt men att tänka högt i tråden istf i lyan är inte alls osannolikt för mig.FHmm, fast näe. Alltså det är ungefär som att hon om hon vore ulv skulle skriva "ska vi äta LenaH inatt" i tråden istället för att ingen i lyan var inne.Det jag menar är att vissa saker är inte "pladdersaker" så jag tror inte att det spelar in.
![]()
Jag vaknade till av Sasses och funderade vidare. Duger inte det?Har du någon teori och isåfall var?
Tack! Ja, jag hade missat det. Är väl möjligt att en ond Habina hade kunnat göra så, hon verkar vara rätt impulsiv (sorry Habina
#356 och #364 Kanske inte den starkaste teorin men inte helt gripen ur luften iaf!Har du någon teori och isåfall var?
Jag vaknade till av Sasses och funderade vidare. Duger inte det?
Det gör det nog om jag hittar det
Du har inte lust att visa var?
#356 och #364 Kanske inte den starkaste teorin men inte helt gripen ur luften iaf!![]()
Jag tänkte på det först, men sedan kom den ju aldrig@Sasse Jag gillade ju ditt inlägg för att du skulle förstå att jag satt och höll på med precis den.![]()
Har du någon teori och isåfall var?
Tillägg: Bra svenska@glömmeralltspråk?