Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
(Skriver ur minnet, rätta mig om nåt blivit fel.)

Deltagarlista
Mirtai - siarlärling
quarter4ever - bybo
Habina - ulv
Snurrfian - bybo
cirkus - bybo
Sedna - ulv
Ferrari - röstfifflare
OutOfService - ulv
Hedinn - brevbärare
bollen_ - borgmästare
Lilltess - brevbärarens ättling
FiaM - ängel
Blacksmithfarm - ulv, psykopat

Dag 1
Röstfifflaren röstar på bollen
bollen lynchas efter lotttning

Natt 1
Siarlärlingen siar Cirkus
Ängeln skyddar FiaM
Ulvarna käkar Ferrari

Dag 2
Lilltess lynchas
Åskådarna ger raden "Siarlärlingen siar CIrkus" till FiaM

Natt 2
Ängeln skyddar FiaM
Ulvarna käkar Hedinn

Dag 3
Q lynchas
Åskådarna ger raden "Ängeln skyddar FiaM" till Cirkus

Natt 3
Ängeln skyddar FiaM
Ulvarna käkar FiaM
Siarlärlingen siar FiaM

Dag 4
Åskådarna ger raden "Ulvarna käkar FiaM" till OOS
Habina lynchas

Natt 4
Ängeln skyddar Cirkus
Ulvarna käkar Mirtai

Dag 5
Åskådarna ger raden "Ängeln skyddar Cirkus" till Snurrfian
OOS lynchas

Natt 5
Ängeln skyddar Cirkus
Ulvarna käkar FiaM

Dag 6
Sedna lynchas

Natt 6
-

Dag 7
Snurrfian lynchas
 
Senast ändrad:
Japp. Ulvarna käkar FiaM.
Tja, det visste vi ju... :p

Så - var det för att retas, eller trodde ni att OOS var god? @godaLyan?
Vi var osäkra, hade inga vi trodde var goda som skulle ha nytta av nån info (redan fått). Därav att vi skickade den raden. Onödig info för en ulv, men en god hade fått reda på att FiaM var god.
 
Vi var osäkra, hade inga vi trodde var goda som skulle ha nytta av nån info (redan fått). Därav att vi skickade den raden. Onödig info för en ulv, men en god hade fått reda på att FiaM var god.
Vi funderade lite ett tag om det var så att ett skyddspaket används, eftersom ni skickat om vem som blev käkad, inte vem ängeln skyddade.
 
Vi funderade lite ett tag om det var så att ett skyddspaket används, eftersom ni skickat om vem som blev käkad, inte vem ängeln skyddade.
Ha precis därför jag inte tyckte att man skulle skicka raden Ängeln skyddar FiaM, för hemskt onödigt att ev ge en ond den infon, och raden ulvarna käkar FiaM berättade ju att FiaM var god utan att avslöja rollen..
och så hade jag en förhoppning om att ni just skulle tveka om det.....
 
Sedan kan jag ju tillägga att det jag hade svårast för i den här leken var att hålla reda på vilka som var ulvar. :o Det var flera gånger jag tänkte "aha! där jag kan lyfta något skumt den där goda personen gjorde" och sedan inse att det var en ulvkollega. :arghh: Jag är inte gjord för att vara i lyan...
 
Sedan kan jag ju tillägga att det jag hade svårast för i den här leken var att hålla reda på vilka som var ulvar. :o Det var flera gånger jag tänkte "aha! där jag kan lyfta något skumt den där goda personen gjorde" och sedan inse att det var en ulvkollega. :arghh: Jag är inte gjord för att vara i lyan...

Jag blir jätteglad när en ulvkollega gör nåt skumt så jag får misstänka den :angel:, det är jobbigt att ha ulvkollegor som inte gör nåt skumt. Fattar inte hur ni lyckades komma undan med att skydda varandra så mycket :D
 
Jag blir jätteglad när en ulvkollega gör nåt skumt så jag får misstänka den :angel:, det är jobbigt att ha ulvkollegor som inte gör nåt skumt. Fattar inte hur ni lyckades komma undan med att skydda varandra så mycket :D

Jag insåg inte att vi outade lyan när vi röstade ut @quarter4ever förrän hon sade det och jag insåg att alla röstat på henne. :o
 
Jag blir jätteglad när en ulvkollega gör nåt skumt så jag får misstänka den :angel:, det är jobbigt att ha ulvkollegor som inte gör nåt skumt. Fattar inte hur ni lyckades komma undan med att skydda varandra så mycket :D
ibland är det bästa sättet att inte gömma sig ;) så som ulvar förväntas göra....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 934
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 860
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 682
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp