Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag ska tillstå att jag höll det för 50/50 vem som var ond idag. Avundades inte @cirkus att behöva välja - glad att jag slapp:p
Bsf var ju hur skum som helst! :mad: jag ska inte tala om att jag hade världens funderingar på om det skulle kunna vara cirkus som hade blåst mig helt men i och att bsf inte funderade i de banorna så kände jag mig lite säkrare på att cirkus verkligen var god.
 
Hoppades @cirkus skulle fatta att hon var siad, har nog aldrig hänt att jag inte misstänkt henne innan :rofl:
och jag var också tvärsäker på FiaM var siad ond efter DL1, och att cirkus sm ängel fått den raden ( siaren siar FiaM och därför följde dig )så blev lite spooky på dig när du växlade till Habina sedan. Men sen började jag ju hitta en hel del på Habina själv så .....
 
och så får vi tacka vår ängel FiaM som stoppade käket vid en kritisk punkt annars hade onda vunnit mycket tidigare!:)
 
och jag var också tvärsäker på FiaM var siad ond efter DL1, och att cirkus sm ängel fått den raden ( siaren siar FiaM och därför följde dig )så blev lite spooky på dig när du växlade till Habina sedan. Men sen började jag ju hitta en hel del på Habina själv så .....
Jag tror inte att du var den enda som hade mig som ond efter min lite mindre bra start... :cautious: :banghead:
 
Jag tror inte att du var den enda som hade mig som ond efter min lite mindre bra start... :cautious: :banghead:
tja hur många hade inte funderingar på mig efter att ha hittat leken sist och inte riktigt hade tid som jag brukar till första DL..:angel::idea:
( men vänta nu:cautious: det kom nog mest från lyamedlemmarna det!! :down:
Och ja just det jag röstade på Sedna i första DL- så trots allt med facit i hand så är jag nöjd med min lek, fast jag ett tag tyckte att jag spelade sämre än sämst)
Vad vill jag säga med detta då?
Jo ibland har man sina ljusa stunder och ibland inte fullt så ljusa stunder :)
Oavsett så är det en lek och inte på ( riktigt) blodigt allvar ;)
 
jag fattade att @FiaM var ängeln när jag fick den raden. Det var därför jag vände efter DL2. Sen hittade jag att Mirtai hade siat mig. Så då hade jag två goda. Sen kunde jag verkligen inte se det onda i Q och jag insåg att Habina var antingen ulv eller psykot. OOS och Sedna hamnade rätt fort på listan. Och jag röstade faktiskt på bsf i första lynch - så det så. Så goda sidan är den moraliska segraren :laugh:

Att det inte blev något käk inatt var ju inte så svårt att lista ut. Frågan var ju bara vem. Det var verkligen 50/50 så jag singlade slant. Jag hade argument för bägge.

Så jag tycker inte att det var någon @Myrten för det var mycket mer raffinerat vad hon gjorde med en chans-ingrediens att käket inte alls skulle blivit stoppat. Nu blev jag ju inte alls lurad, jag bara visste inte vem som gjort det. Sorry @Blacksmithfarm ;) men du spelade ju ändå bra, trots att du gjorde så många skumma grejer så var de bortförklaringsbara
 
Så jag tycker inte att det var någon @Myrten för det var mycket mer raffinerat vad hon gjorde med en chans-ingrediens att käket inte alls skulle blivit stoppat. Nu blev jag ju inte alls lurad, jag bara visste inte vem som gjort det. Sorry @Blacksmithfarm ;) men du spelade ju ändå bra, trots att du gjorde så många skumma grejer så var de bortförklaringsbara

Det som var typiskt @Myrten var väl att inte ge upp och låta det bli oavgjort, jag diskuterade med lyan igår om/när leken skulle anses vara slut så vi gick igenom olika scenarion (hade de tänkt käka hade jag ju avslutat leken igår med oavgjort).
 
Det som var typiskt @Myrten var väl att inte ge upp och låta det bli oavgjort, jag diskuterade med lyan igår om/när leken skulle anses vara slut så vi gick igenom olika scenarion (hade de tänkt käka hade jag ju avslutat leken igår med oavgjort).

Ahaaaa, jag trodde förstås att det var att grundlura mig som var en Myrten :D

Jag tror vi är många som inte gillar när lotten avgör faktiskt.
Hellre oavgjort
 
Bsf var ju hur skum som helst! :mad: jag ska inte tala om att jag hade världens funderingar på om det skulle kunna vara cirkus som hade blåst mig helt men i och att bsf inte funderade i de banorna så kände jag mig lite säkrare på att cirkus verkligen var god.

Ha ha, jag var inne på att om någon röstade på mig så skulle jag fatta att den var god och rösta på den andra. Du skulle gjort det och ändrat röst sen :D

Så det var ditt fel alltihopa :rofl::laugh::heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 938
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 339
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 866
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp