Vasaloppet

Undra om en i föreningen är med. Han har åkt förra året eller nåt sånt, tränat 3 gånger på skidor. Alldeles lagom enligt honom. Så jäkla kul, man kanske ska vara mer spontan.
 
Undra om en i föreningen är med. Han har åkt förra året eller nåt sånt, tränat 3 gånger på skidor. Alldeles lagom enligt honom. Så jäkla kul, man kanske ska vara mer spontan.
Om du har namnet går det att söka resultat på hemsidan. Så kan du se om någon med det namnet och klubben fått någon mellantid.
 
Jag i princip tittar alltid. Hade dock missat att köpa blåbärssoppa i år. Jag tittar i soffan i år men ibland har jag kört Vasaloppsspinning på gymmet, då cyklar man tills första personen gått i mål 😅
 
Myhlback hänger ju med bra än.
Men behöver skaka av nån eller några norgeåkare. Annars är det lite dåliga odds matematiskt om inte annat. Men allt kan ju hända som "tur" är.
 
Åh vad kul med anhörig som åker. Synd på magkatarren.

Följer du hans tider på hemsidan? Hur går det för honom?
Jag tror inte ens jag är bekant med någon som åker, i alla fall ingen jag vet om.

Har också misstänkt magkattarr men mest småillamående som symptom. Men jag var dum nog att äta osmarta saker igår. Men det var gott...
Ja jag följer hans tider via appen. :) Han passerade Smågan för drygt 20 min sen så han stakar på. Ska åka och möta upp honom i målgång i alla fall.
 
Jag hör det på radion, då kan jag sätta om lite blommor under tiden.
Hoppas att det går bra för Sofie Elebro, hon kom snöpligt 4 a på tjejvasan.
Annars tror jag inte att jag känner någon som åker idag. För 10 år sedan hade jag många bekanta som åkte i alla fall något av loppen.

* Jenny *
 
Jag hör det på radion, då kan jag sätta om lite blommor under tiden.
Hoppas att det går bra för Sofie Elebro, hon kom snöpligt 4 a på tjejvasan.
Annars tror jag inte att jag känner någon som åker idag. För 10 år sedan hade jag många bekanta som åkte i alla fall något av loppen.

* Jenny *
Jag smörjer läder samtidigt 😀
 

Bifogade filer

  • 1709458434809714289895205727147.jpg
    1709458434809714289895205727147.jpg
    452,6 KB · Visningar: 9
Jag hoppas på pallplats iaf för Myhlback. Han har ju en lagkompis med sig bland de 4 så de kan ju köra lite taktiskt.

Damernas lopp känns ju redan avgjort.

Ska växla lite mellan Vasaloppet och friidrotten tänkte jag och skidskyttet när eliten gått imål på Vasaloppet.
 
Jag hoppas på pallplats iaf för Myhlback. Han har ju en lagkompis med sig bland de 4 så de kan ju köra lite taktiskt.

Damernas lopp känns ju redan avgjort.

Ska växla lite mellan Vasaloppet och friidrotten tänkte jag och skidskyttet när eliten gått imål på Vasaloppet.

Jag ska se sprinten sen!
 
Vi har tittat sen starten. Jag är ju från Moratrakten och bäst är att få vara på plats. Men får nöja mig med soffan. Har vänner som jag hejjar på.
Alvar är ju otrolig för sin ålder!
IMG_7093.jpeg
 
Trist för motionärerna med köerna till start. Men med tanke på hur vägarna ser ut häromkring så spelar det nog ingen roll hur mycket de försökt preparera och hitta alternativ till parkering åt alla...
 
Tittat sedan starten. Växlar mellan tv, duo app och kollar hur de går för de två som jag känner.
Har fika och en skål med blandat godis.
 
Tittar också men tycker att det blir mindre och mindre spännande varje år pga lagen var roligare när alla körde mot alla.
Håller med, eller kansle inte mindre och mindre spännande, men kluven till detta med lag. Hade hellre varit alla mot alla är min känsla.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 092
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 856
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 080
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 813
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp