Västeråsträffstråden

För mig fungerar alla fyra har denna prioriteringen utifrån hur spännande menyn var

1. Bocas
2. Baras icon
3. Nya hattfabriken
4. Limone (äter väldigt ofta italienskt här i Göteborg därför sista plats för mig. Har typ fem väldigt bra italienska restauranger i närområdet där jag bor)

Men som sagt alla fungerar och jag kommer inte säga nej till någon 🙂
Bra där med prioritetsordning. Det gäfår ni andra gärna göra också om ni orkar 😁.

Senast ändrad:
Jag tycker det låter som Baras icon känns rätt populärt bland alla som svarat nu.
Så ska vi säga den preliminärt och så bokar jag några dagar innan?
Fram till dess kan vi ju alltid ändra oss igen.

Jag hoppas att jag kan lura med @Novienna som jag tyckte lät som hon kanske kan övertalas sist jag pratade med henne.

Buketräff 6/3, 19.30
Resturangförslag Baras Icon

Vi som vill komma.
Cattis_E
Tranan
Tualma
Islandshästryttare
Fd Diabetikern
tanten

Jag tycker det låter som Baras icon känns rätt populärt bland alla som svarat nu.

Jag hoppas att jag kan lura med @Novienna som jag tyckte lät som hon kanske kan övertalas sist jag pratade med henne.

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som vill komma.
Cattis_E
Tranan
Tualma
Islandshästryttare
Fd Diabetikern
tanten

Vilket härligt gäng vi blir! :)

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som vill komma.
Cattis_E
Tranan
Tualma
Islandshästryttare
Fd Diabetikern
tanten

Låter kanon. Bokar du bord @Cattis_E ?

Puttar upp ifall nån mer vill haka på.
Jag tänkte nog boka på måndag, då bör vi vara rätt säkra på att få bord just 19:30.
Sen kan ju saker alltid hända, men då får man gärna meddela mig så fort man vet så jag kan justera bokningen hos resturangen om vi blir färre (eller flera).

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som vill komma.
Cattis_E
Tranan
Tualma
Islandshästryttare
Fd Diabetikern
tanten
@Novienna också tror jag?

Jag tänkte nog boka på måndag, då bör vi vara rätt säkra på att få bord just 19:30.
Sen kan ju saker alltid hända, men då får man gärna meddela mig så fort man vet så jag kan justera bokningen hos resturangen om vi blir färre (eller flera).

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som vill komma.
Cattis_E
Tranan
Tualma
Islandshästryttare
Fd Diabetikern
tanten
Ni får hjälpa mig hålla mig vaken. :rofl:
Det hela lär passera min bedtime med råge :)
Ser fram emot att träffas!

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som vill komma.
Cattis_E
Tranan
Tualma
Islandshästryttare
Fd Diabetikern
tanten
Ja, jag vill gärna komma 😃

Jag tänkte boka bordet imorgon när jag
Ta bort (eller lägg till) er i listan nedan innan imorgon kl. 16 om ni vet att era planer förändrats.
Sedan går säkerligen bokningen att justera till typ 24h innan om det inte är helt fullbokat. Men jag slipper gärna att göra det om det inte är pga saker man inte kunnat förutse.

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som kommer.
Cattis_E
@Tranan
@Tualma
@Islandshästryttare
@Fd Diabetikern
@tanten
@Saija
@Novienna

Jag tänkte boka bordet imorgon när jag
Ta bort (eller lägg till) er i listan nedan innan imorgon kl. 16 om ni vet att era planer förändrats.
Sedan går säkerligen bokningen att justera till typ 24h innan om det inte är helt fullbokat. Men jag slipper gärna att göra det om det inte är pga saker man inte kunnat förutse.

Buketräff 6/3, 19.30

Vi som kommer.
Cattis_E
@Tranan
@Tualma
@Islandshästryttare
@Fd Diabetikern
@tanten
@Saija
@Novienna
Jisses. Jag är ledsen men det fanns inte plats för oss 8pers kl 19.30. Är väntelista på alla tider runt 19.
Jag bokade kl 20 så vi har något.
De skriver också detta på sidan:
Förbeställ gärna er mat online, sällskap på 10 personer eller mer måste förbeställa.
Jag känner att då kanske det tar tid att få maten om vi inte föreställer och om någon behöver hoppa av är det säkert samma då?

Kl 20 är sen middag för mig från början och detta börjar kännas krångligt. Så kan ni tänka er att byta resturang så avbokar jag bordet? Kanske till Boca som verkar ha gott om plats på fredag?

Vi som kommer.
@Tranan
@Tualma
@Islandshästryttare
@Fd Diabetikern
@tanten
@Saija
@Novienna

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok