Västeråsträffstråden

20 är alldeles för sent för mig. Har en timme att köra,
Vet inget om Västeråsställen så hoppas det går att hitta nåt annat.
(gärna runt 19...)

20 är alldeles för sent för mig. Har en timme att köra,
Vet inget om Västeråsställen så hoppas det går att hitta nåt annat.
(gärna runt 19...)

Blev 19.30 för att jag och @Fd Diabetikern ska hinna från Skövde till Västerås och inte kan åka förrän på eftermiddagen. Så tidigare blir svårt för oss två såvida du inte har en väldigt flexibel inställning till hastighetsbegränsningar @Fd Diabetikern 😉

@Islandshästryttare Hastighetsbegränsningar ser jag enbart som en rekommendation :D

Gjorde jag med när jag övningskörde med pappa. När jag var uppe i 130 på motorvägen sa pappa att han visserligen inte hade något emot det för jag körde bra. Men han ville helst inte bli av med körkortet så han bad mig lätta på pedalen lite. Det var 90 på motorvägarna på den tiden och han var lsstbilschaufför så var ju kanske bra att jag inte tog bort försörjningen för familjen. :cool:

Typ i trädens anda passade jag och mamma på att prova Las Hermanas igår eftersom jag nämnt den tidigare..
Maten var absolut god men inte tillräckligt av de mexikanska smaker jag letar efter.
Får nog pallra mig till Stockholm framöver... Ska bara hitta nån som varit på La Neta och kan recensera, eller känner till någon mexikanskt som kommer närmare det autentiska.

Typ i trädens anda passade jag och mamma på att prova Las Hermanas igår eftersom jag nämnt den tidigare..
Maten var absolut god men inte tillräckligt av de mexikanska smaker jag letar efter.
Får nog pallra mig till Stockholm framöver... Ska bara hitta nån som varit på La Neta och kan recensera, eller känner till någon mexikanskt som kommer närmare det autentiska.
La Neta ligger när mitt hem. Ska försöka att snubbla över dit.

Är bara genom Karlsborg det är 80 och 120, resten av vägen är det 140+ (40 skylt på båda sidor av vägen innebär 80 (40+40 osv)).
Nä nä nä. När det inte är tecken emellan så är det * inte +! Det är underförstått.

Hoppas ni får superkul! Jag vågar inte riktigt med ekonomin än. Har inte fått något beslut från A-kassan än. Så jag vet inte ens om jag får A-kassa eller inte. Har bara jobbat 9 månader, och det är väl 12 som krävs...

Nä nä nä. När det inte är tecken emellan så är det * inte +! Det är underförstått.

Hoppas ni får superkul! Jag vågar inte riktigt med ekonomin än. Har inte fått något beslut från A-kassan än. Så jag vet inte ens om jag får A-kassa eller inte. Har bara jobbat 9 månader, och det är väl 12 som krävs...

Det beror nog på förbund, transport hade 6 månader senast jag funderade på att gå med,

Om någon har silvertejp att ta med då får ni gärna ta med ikväll. Vi behöver tejpa fast resterna av backspegeln och har ingen i bilen.

1000006193.webp

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Uppdateringstråd 32
  • Nosework-tråden

Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Nääär vänder det?