Västeråsträffstråden

Bukefalos 30 år!

Finns det något intresse för Västeråsträff i Augusti? Eller har alla fullt upp med semester (eller är panka efter alla roliga semesteraktiviteter) ?

Eftersom jag är ledig mycket i Augusti slänger jag ur mig några datum så ser vi om vi får något intresse.
Skriv gärna om ni föredrar Lunch/brunch vid 12-tiden eller middag vid 17-18 tiden.

8/8 Cattis_E (lunch, middag)
9/8 Cattis_E (lunch, middag)
15/8 Cattis_E (lunch, middag)
30/8 Cattis_E (lunch, middag)

Resturangval tar vi när vi ser om någon är sugen och vilket datum som får mest intresse.

Kanske vore lunch/Brunch kul?
Någon som har koll på nån resturang med det på helgen i Västerås?
Så man kan kolla vilka tider de har det.

Men jag är flexibel med tid och rättar tiden efter när de flesta kan.

Finns det något intresse för Västeråsträff i Augusti? Eller har alla fullt upp med semester (eller är panka efter alla roliga semesteraktiviteter) ?

Eftersom jag är ledig mycket i Augusti slänger jag ur mig några datum så ser vi om vi får något intresse.
Skriv gärna om ni föredrar Lunch/brunch vid 12-tiden eller middag vid 17-18 tiden.

Resturangval tar vi när vi ser om någon är sugen och vilket datum som får mest intresse.
Puttar upp lite 😇

Jag kan alla datumen och föredrar lunch

I väntan på eventuellt intresse för undrar jag om någon ätit på resturang metro?
https://www.restaurangmetro.se/meny/#eat

Jag gick förbi där en dag och det var mycket folk där då.
Är den värd att prova (undrar både privat och för buketräff).

Någon har nämligen numera en lista i telefonen där hon börjat spara funderingar på resturanger 😇😅

Jag kommer flytta till Uddevalla inom kort, åtminstone i veckorna. Så söndagar åker nog alltid bort för mig.

Just augusti är lite knepig, jag flyttar in då och det är mest för att hundarna ska vänja sig vid ny lägenhet. Den 15e ska jag dock på bröllop. Och den 24e börjar jag jobba. Exakt hur mycket jag ska vara i nya innan dess har jag inte bestämt än.

Det är ju inte jättekul att sitta ensam i ny lägenhet heller. Helt ot här.

Sammanfattning, jag är intresserad, vet bara inte när än.

Verkar som flera har svårt i Augusti.
Hade ju en väg misstanke om det, så jag får väl återkomma med ett försök i Sept verkar det som?

Liknande trådar

• Utflyktsmål efter E45an?
  • Bukefalos bokbingo 1 augusti 2026 till 31 januari 2027
  • Secret Easterbunny 2026
  • Jag går och fiskar (Ulvlek)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Dejtingtråden 39
  • Valvaka!
  • Balkong 2026

Barn