Vem ringer man?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vad har du för underbyggnad för dessa åsikter då?
Jag föredrar att följa min egen kompass om inte vetenskap och beprövad erfarenhet säger något annat.

Så varför är dina åsikter mer rätt än mina?

Läkare som jobbat inom akutpsykatri. Jag kan garantera dig att är man suicidal är man inte mottaglig för några råd och tips. Vilket TYDLIGT visas i den här tråden.
 
Läkare som jobbat inom akutpsykatri. Jag kan garantera dig att är man suicidal är man inte mottaglig för några råd och tips. Vilket TYDLIGT visas i den här tråden.
Fast det är ju på samma sätt i Alla trådar TS gör så det verkar inte spela någon roll om hon är hemma eller inlagd. Det är på exakt samma sätt oavsett. Folk vill ju bara att hon någongång ska må bättre
 
Inte_ung Skulle skriva privat till dig men det gick inte så jag kortar ner mitt meddelande och vill bara tala om att jag tycker att du är fantastisk i den här tråden!
Tack.
Jag har som sagt träffat @Wille.
Hon är kvick, rolig, intelligent och klarar utan vidare en spartanskt övernattning i tält.

Jag tror verkligen att hon kan ha ett fantastiskt liv om hon får rätt hjälp.
 
Fast det är ju på samma sätt i Alla trådar TS gör så det verkar inte spela någon roll om hon är hemma eller inlagd. Det är på exakt samma sätt oavsett. Folk vill ju bara att hon någongång ska må bättre

TS är just nu inlagd för suicidskydd. Känns som en anledning att kanske tänka sig för innan man skriver?
Att TS dessutom tagit så illa vid sig av tidigare trådar att suicidala tankar förekommit var nytt i alla fall för mig. Sist men inte minst så kan inte folk på ett forum få någon att tillfriskna från psykisk sjukdom, vilket för mig är en självklarhet men uppenbarligen rätt många som tror som du.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
722
Skola & Jobb Har en riktig hemmafredag med halv sovmorgon. Dagens enda konkreta mål är att iallafall försöka tugga i sig ytterligare ett block av vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 147
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
6 820
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 433
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp