Vet du vad tel numret 116 000 är till för? Googla inte!

Vet du vad tel numret 116 000 är till för?

  • Ja

    Röster: 14 6,7%
  • Nej

    Röster: 195 93,3%

  • Antal omröstningsdeltagare
    209

Rosett

Trådstartare
Obs! Googla inte och skriv i spoiler vad det är till för, om du vill skriva nåt om det.

Jag vill att folk ska svara i omröstningen utan att kunna läsa svaret i tråden.

Nyfiken på hur känt detta nummer är så frågar här.

Vet du vad det är för nummer?

😇

Ps. Ni får såklart googla efter ni svarat :up:
 
Senast ändrad:
Skrev du fel nummer först? eller sökte jag bara på ett annat nummer först och jaha nä ett taxibolag känner jag ju inte till :rofl:
 
Obs! Googla inte och skriv i spoiler vad det är till för, om du vill skriva nåt om det.

Jag vill att folk ska svara i omröstningen utan att kunna läsa svaret i tråden.

Nyfiken på hur känt detta nummer är så frågar här.

Vet du vad det är för nummer?

😇

Ps. Ni får såklart googla efter ni svarat :up:

Ingen aning!
Nu ska jag googla :D
 
Gnällkärringen
Tycker det är riktigt tråkigt att man ska dölja något som anses viktigt, för det verkar ju vara viktigt, så att varje person ska googla själv. Nej jag tänker inte googla utan skiter i det då jag avskyr sånt här trams. Är det viktigt informera håll inte på att fjanta med att säg inget till någon annan, hihi hihi. Det är för mig mellanstadiefasoner
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 919
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Ännu en skriva av sig tråd. Jag mår inte bra och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare. Det känns som att jag är i ett moment...
Svar
17
· Visningar
1 982
Senast: Sasse
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: Lii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp