Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter utanför yogan, det är helt tomt och släckt i lokalen.. börjar om tio minuter, brukar alltid vara nån här då.. jag väntar väl lite till så får vi se om någon dyker upp.
 
Fördelen med att åka bil är att bebis älskar sitt babyskydd och därför sover som en liten prins hela resan. = hans understimulerade mamma hinner virka två huvuden och en & en halv luva på beställda tomtar! :D
Om jag ska hinna virka ihop tillräckligt med tomtar enbart på de premisserna så blir dom varken billiga i bensinpengar eller speciellt miljösnälla. :cautious: Får nog försöka klura ut en annan lösning för att virktid! :rofl:
 
Slösurfar innan det är dags för kvällsfikat och dumburken.
Jag hade gått UPP i vikt sedan jag var hos dietisten sist... :crazy: Typ 0,7 kg Så nu är det bort med Oboyen och gå promenader varje dag
 
Då lär dom ha backat ur. Det var ju en hel del att göra på det, då vill man ju inte lägga för mycket i inköpskostnad.
(För utomstående kan jag förtydliga att det gäller ett hus där man påbörjat jätterenovering i flera rum, men sen valde att sälja mitt i. Har för mig att badrumsgolvet var helt upprivet, så det fanns ingenting där inne)
Kort sagt fanns det ingen övervåning, vattenläcka nere, dåligt gjort kök, sjabbigt badrum i källaren.
 
Sjukt mycket att göra på jobbet idag
Tur det ör fredag imorgon men då är det en massa möten så man brukar vara rätt trött ändå på em
 
22883101_10212421024858617_672579681_n.jpg

Dagens arbetsplats .Var upp mot fjällen och hämtade överblivna vägtrummor efter nybygget .Var en strålande sol -4 grader 2 dm med snö närmare fjället .
Men här hemma är det runt 0 an nu och dimma så jag ser inte ladugården från huset på andra sidan gården .Var ut och satt igång och spolar vattenfiltret .Tänk att 50% av trycket försvinner då jag kör vattnet genom filtret men tydligen ska det vara så då jag har ett som är 20 år gammalt .Har inte råd att skaffa nytt då dom är rätt dyra men det sitter automatisk spolning på dom .Är lite avis på en kollega som drog till USA idag .Han gillar hästjazz så dom skulle till Nashville
 
Mår skit och är grymt besviken på mig själv. Jag har blivit rädd för att rida min häst. Trots att det egentligen inte hänt något speciellt. Sist jag skulle rida, i tisdags, slutade det med att jag satt där och skakade och grät. Och idag vågade jag inte ens försöka eftersom jag inte kunde gå något sällskap. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 389
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 335
Senast: Hazel
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 223
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp