Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår skit och är grymt besviken på mig själv. Jag har blivit rädd för att rida min häst. Trots att det egentligen inte hänt något speciellt. Sist jag skulle rida, i tisdags, slutade det med att jag satt där och skakade och grät. Och idag vågade jag inte ens försöka eftersom jag inte kunde gå något sällskap. :(

:heart
 
Mår skit och är grymt besviken på mig själv. Jag har blivit rädd för att rida min häst. Trots att det egentligen inte hänt något speciellt. Sist jag skulle rida, i tisdags, slutade det med att jag satt där och skakade och grät. Och idag vågade jag inte ens försöka eftersom jag inte kunde gå något sällskap. :(

:heart :heart
 
Dagens prestation: diskmaskinen jobbar och jag dricker te under tiden.
Även skickat ett sms till en kompis som börjat nytt jobb.tydligen är han hemma ensam med barnen och frun blir sen från jobbet, skulle gissa hon kommer riktigt sent när det strular på hennes jobb så brukar det vara så.
Extremt bra jobbat under rådande feberkatastrof.
/hallonsaft kör på miniminivå 5 minuter göromål, vila 15 minuter. Flamingoflunsa?? :yuck:

Låter som det :crazy: Krya på dig :heart
 
Mår skit och är grymt besviken på mig själv. Jag har blivit rädd för att rida min häst. Trots att det egentligen inte hänt något speciellt. Sist jag skulle rida, i tisdags, slutade det med att jag satt där och skakade och grät. Och idag vågade jag inte ens försöka eftersom jag inte kunde gå något sällskap. :(

:heartheart:heart
 
Jag ska upp vid tre imorgon bitti så jag ska försöka mig på att krypa ner i säng supertidigt. Förhoppningsvis kan jag sova och vaknar upp till en ny och krispig tråd. Natti!
 
Ganska trött även idag. Jobb, ridskola, eget stall inklusive ridning av en ponny. Nu har vi precis ätit kvällsmat.
Imorgon är jag ledig från jobbet. Ska lämna barnet i skolan, ha utvecklingssamtal, fixa fransarna, gå till frisören och möjligen också gymma.
 
Hemma efter kören och äter lite kvällsfika. Jag skulle ju inte sjunga så mycket idag för att spara på halsen. Det gick ju bra :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 389
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 336
Senast: Hazel
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 226
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp