Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vad är grejen med det där, hur vet domNär vi måste gå upp tidigt sover bebis så gott. När vi har sovmorgon är bebis pigg som en nötkärna. Det kan handla om samma klockslag...![]()
Jag vet inte!! Idag var han vaken mellan 03 - 04... det kan man också störa sig påJa, vad är grejen med det där, hur vet dom![]()
Om rattlåset gått i kan du behöva rucka på ratten för att kunna vrida om nyckeln. Testa att ladda batteriet över natten och gör ett nytt försök i morgon eller be någon hjälpa dig med startkablar. Någon lampa som stått på och dragit ur bilen?Min bil är stendöd. Funkade super igår och batteriet varnade inte det minsta. Idag går det inte ens att vrida på nyckeln eller ratten. Och i morgon skulle jag och hästen tävlat.får se om vi kommer iväg. Har en verkstadstid på torsdag för service. Vilket uppenbarligen behövs...
Och alla de som skriver "delat" när de delar ett inlägg så inlägget har 78 svar men 60 av dom är "delat". . Eller "följer". Det finns en ruta man kan kryssa i för att följa ett inlägg utan att skriva i det.Stör mig på folk som skriver "Tack för insläpp" i köp- och säljgrupper på facebook. Eller i alla grupper egentligen. Låt bli!
Tack! Ett vanligt rattlås kan jag låsa upp men det hade gått i baklås. Tack och lov är pappa taxiåkare och kan alla trix så han kom till undsättningOm rattlåset gått i kan du behöva rucka på ratten för att kunna vrida om nyckeln. Testa att ladda batteriet över natten och gör ett nytt försök i morgon eller be någon hjälpa dig med startkablar. Någon lampa som stått på och dragit ur bilen?
Jag har också noterat fenomenet hos en författardam jag känner. Det kanske är din fasterMin faster är "kändis" och hon tillåter alla att bli "vän" med henne på Facebook. Hur mycket gubbar och tanter som helst som skriver: Tack för att du vill bli min vän..Jag tänker mer att hon använder FB till att få ut sitt budskap, berätta om boken hon släppt och så. Inte så mkt för att skaffa vänner direkt.
.... så jag stör mig på de som tror att de är hennes vän. Inte på henne, för hon är bäst!![]()
Initialer ÅM? Eller ÅMB kanske det är nuförtiden?Jag har också noterat fenomenet hos en författardam jag känner. Det kanske är din faster![]()
Nej. MT.Initialer ÅM? Eller ÅMB kanske det är nuförtiden?
Ångervecka? Jag hade lämnat tillbaka och köpt igen.Stör mig på att jag beställde sadel, träns, schabrak, osv på hööks förra veckan. Nu har dom 15% på just dom sakerna... det hade sparat en jäkla massa pengar för mig.
Ångervecka? Jag hade lämnat tillbaka och köpt igen.