Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
img-20171005-153241-480.jpg

:rage::turd::arghh:

När vi måste gå upp tidigt sover bebis så gott. När vi har sovmorgon är bebis pigg som en nötkärna. Det kan handla om samma klockslag... :meh:

Skrev en lista på mediciner att ta ut från apoteket, sju st blev det. Masade mig iväg, fick värk typ på hemvägen men tog mig hem i sakta mak. Tar upp listan jag fick från apoteket och ser att jag hade kunnat ta ut en medicin till.
Suck.
Blir att ta en tur dit igen efter helgen tror jag. :meh:

Min bil är stendöd. Funkade super igår och batteriet varnade inte det minsta. Idag går det inte ens att vrida på nyckeln eller ratten. Och i morgon skulle jag och hästen tävlat. :( får se om vi kommer iväg. Har en verkstadstid på torsdag för service. Vilket uppenbarligen behövs...

Min bil är stendöd. Funkade super igår och batteriet varnade inte det minsta. Idag går det inte ens att vrida på nyckeln eller ratten. Och i morgon skulle jag och hästen tävlat. :( får se om vi kommer iväg. Har en verkstadstid på torsdag för service. Vilket uppenbarligen behövs...
Om rattlåset gått i kan du behöva rucka på ratten för att kunna vrida om nyckeln. Testa att ladda batteriet över natten och gör ett nytt försök i morgon eller be någon hjälpa dig med startkablar. Någon lampa som stått på och dragit ur bilen?

Stör mig på folk som skriver "Tack för insläpp" i köp- och säljgrupper på facebook. Eller i alla grupper egentligen. Låt bli!
Och alla de som skriver "delat" när de delar ett inlägg så inlägget har 78 svar men 60 av dom är "delat". . Eller "följer". Det finns en ruta man kan kryssa i för att följa ett inlägg utan att skriva i det.

Jag stör mig på att de inte hade parmesanost när jag handlade.

Jag stör mig på nya medlemmar som försöker vuxenuppfostra mig på en sajt där de inte satt sig in i reglerna.

Om rattlåset gått i kan du behöva rucka på ratten för att kunna vrida om nyckeln. Testa att ladda batteriet över natten och gör ett nytt försök i morgon eller be någon hjälpa dig med startkablar. Någon lampa som stått på och dragit ur bilen?
Tack! Ett vanligt rattlås kan jag låsa upp men det hade gått i baklås. Tack och lov är pappa taxiåkare och kan alla trix så han kom till undsättning :love::heart

Såg på facebook som svar till att nazister demonstrerar sina åsikter på våra gator: "alltså det är ju demokrati så man får säga vad man tycker. Ska vi avskaffa hockey om mitt lag inte vinner?

:banghead::banghead::banghead:

Min faster är "kändis" och hon tillåter alla att bli "vän" med henne på Facebook. Hur mycket gubbar och tanter som helst som skriver: Tack för att du vill bli min vän.. O_o:banghead: Jag tänker mer att hon använder FB till att få ut sitt budskap, berätta om boken hon släppt och så. Inte så mkt för att skaffa vänner direkt.
.... så jag stör mig på de som tror att de är hennes vän. Inte på henne, för hon är bäst! :love:
Jag har också noterat fenomenet hos en författardam jag känner. Det kanske är din faster :idea:

Stör mig på att jag beställde sadel, träns, schabrak, osv på hööks förra veckan. Nu har dom 15% på just dom sakerna... det hade sparat en jäkla massa pengar för mig.

Jag stör mig på två idioter som cyklar mot rött vid dubbelfilig rondell och mycket trafik. Jag hade blinkers påslagen, fick bromsa och hängde på signalhornet. Den första idioten hann över, den andre ramlade nästan av framför bilen bredvid. Tur ingen körde på mig bakifrån då det var mycket trafik. :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 239
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 164
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 670
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 024
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka