Nej den var vit... men ändåVar den blå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej den var vit... men ändåVar den blå?
Vila i frid du fina MicroMin micro har döttEfter 28 år i trogen tjänst.
Ja det bör de kunna göra. Det har hänt mig flera gånger att det har blivit liknande misstag men det har aldrig varit några problem så tillvida att jag har behövt betala för ett avbokat besök. Lite krångel har det däremot varit innan allt har retts ut.Försökte direkt när jag fick den men de hade inte telefontid. Får försöka imorrn. Hoppas de inte krånglar. De måste ju iaf kunna se min telefontid och att jag bad om en sådan i min första kontakt i detta ärende.
Tack. Det känns faktiskt lite sorgligt. Den har funnits med mig sedan jag var sjutton år.Vila i frid du fina Microbeklagar förlusten
Vad är opassande med Elvis Presley?Och så stör jag mig på att Musikhjälpen spelade Elvis Presley nyss. Känns så sjukt opassande.
Let's just say att han tydligen inte dejtade speciellt gamla kvinnor.Vad är opassande med Elvis Presley?![]()
Jag vet inte hur gamla de han dejtade brukade vara men det stämmer att hon var 14 och han 24 när de träffades när han gjorde lumpen i Tyskland. De träffades igen när hon var 17, de förlovade sig när hon var 21 och gifte sig när hon var 22.Let's just say att han tydligen inte dejtade speciellt gamla kvinnor.
Priscilla tex var 14.
Är den bara lite brun så brukar jag peta bort det och använda resten men inte när nästan allt är brunt. Jag litar inte på mitt luktsinne att känna om det är dåligt el ej så tar ingen risk.Äter alltid köttfärs även om den är brun så länge den luktar bra och man tillagar den ordentligt.
Men att veta när den övergått från "okejbrun" till "dåligbrun" är skitsvårt eftersom jag inte litar på mitt luktsinne såna gångerFast att den har blivit brun betyder inte den har blivit dålig.
Nja, jag tycker nog du får vara lite utförligare än så? Jag ser det här titt som tätt, vag kritik mot honom men det enda det verkar boila ner till är att hon var 17 när de faktiskt började dejta. Vad mer är det han gjort som är så gräsligt?Let's just say att han tydligen inte dejtade speciellt gamla kvinnor.
Priscilla tex var 14.
Oj, jag tycker nästan alltid köttfärsen jag köper blir brun. Det beror ju på oxidation av järnjonen Fe2+ till Fe3+, och köttet antar en brun/grå-färg. Inget farligt och betyder inte att det är dåligt.Jag har aldrig sett rå köttfärs som är brun, vore den brun skulle jag slänga den direkt eller åka tillbaka till affären. Den enda bruna köttfärsen jag sett har varit tillagad. Annan köttfärs som jag tycker inte riktigt passar till människoföda ger jag till katterna och hundarna som äter med god aptit.
Grå köttfärs har jag sett, men inte brun annat än tillagad.Oj, jag tycker nästan alltid köttfärsen jag köper blir brun. Det beror ju på oxidation av järnjonen Fe2+ till Fe3+, och köttet antar en brun/grå-färg. Inget farligt och betyder inte att det är dåligt.
Samma här.Grå köttfärs har jag sett, men inte brun annat än tillagad.
Grå då, jag ber om ursäkt för mitt felaktiga ordval.Grå köttfärs har jag sett, men inte brun annat än tillagad.