Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte direkt när jag fick den men de hade inte telefontid. Får försöka imorrn. Hoppas de inte krånglar. De måste ju iaf kunna se min telefontid och att jag bad om en sådan i min första kontakt i detta ärende.
Ja det bör de kunna göra. Det har hänt mig flera gånger att det har blivit liknande misstag men det har aldrig varit några problem så tillvida att jag har behövt betala för ett avbokat besök. Lite krångel har det däremot varit innan allt har retts ut.

Att vattenkopparna fryser i princip direkt när det är under nollan ute. Och att min kollega fortfarande inte fattar att man kollar vattenkoppen när man ändå är inne i boxen och morgonmockar så jag måste gå runt efteråt och checka varenda själv och fixa vatten till de som behöver.

På att när bebis somnar i soffan blir jag alltid så satans kissnödig och jag kan inte lämna honom där :arghh:

(Dags att skaffa potta till sig själv?! :cautious:)

Män som blir kränkta över att inte släppas in i separatistiska grupper för kvinnor som utsatts för sexuella trakasserier och våldtäkter. Liksom... What :confused:
Also, när ett argument är att separatism skapar otrygghet. Eh nä, våldtäkter skapar otrygghet ditt jävla mähä.

Och så stör jag mig på att Musikhjälpen spelade Elvis Presley nyss. Känns så sjukt opassande.

Let's just say att han tydligen inte dejtade speciellt gamla kvinnor.
Priscilla tex var 14.
Jag vet inte hur gamla de han dejtade brukade vara men det stämmer att hon var 14 och han 24 när de träffades när han gjorde lumpen i Tyskland. De träffades igen när hon var 17, de förlovade sig när hon var 21 och gifte sig när hon var 22.

Det lilla jag hittade i övrigt verkar ha varit vuxna kvinnor.

Äter alltid köttfärs även om den är brun så länge den luktar bra och man tillagar den ordentligt.
Är den bara lite brun så brukar jag peta bort det och använda resten men inte när nästan allt är brunt. Jag litar inte på mitt luktsinne att känna om det är dåligt el ej så tar ingen risk.

Jag har aldrig sett rå köttfärs som är brun, vore den brun skulle jag slänga den direkt eller åka tillbaka till affären. Den enda bruna köttfärsen jag sett har varit tillagad. Annan köttfärs som jag tycker inte riktigt passar till människoföda ger jag till katterna och hundarna som äter med god aptit.

Let's just say att han tydligen inte dejtade speciellt gamla kvinnor.
Priscilla tex var 14.
Nja, jag tycker nog du får vara lite utförligare än så? Jag ser det här titt som tätt, vag kritik mot honom men det enda det verkar boila ner till är att hon var 17 när de faktiskt började dejta. Vad mer är det han gjort som är så gräsligt?

Jag har aldrig sett rå köttfärs som är brun, vore den brun skulle jag slänga den direkt eller åka tillbaka till affären. Den enda bruna köttfärsen jag sett har varit tillagad. Annan köttfärs som jag tycker inte riktigt passar till människoföda ger jag till katterna och hundarna som äter med god aptit.
Oj, jag tycker nästan alltid köttfärsen jag köper blir brun. Det beror ju på oxidation av järnjonen Fe2+ till Fe3+, och köttet antar en brun/grå-färg. Inget farligt och betyder inte att det är dåligt.

Oj, jag tycker nästan alltid köttfärsen jag köper blir brun. Det beror ju på oxidation av järnjonen Fe2+ till Fe3+, och köttet antar en brun/grå-färg. Inget farligt och betyder inte att det är dåligt.
Grå köttfärs har jag sett, men inte brun annat än tillagad.

Jag stör mig på mina fågelmatare, nu när det är regn eller regnblandad snö blir det en geggig soppa i botten på matarna så fröna inte kommer ut pga gegget, hur svår ska det vara att tillverka fågelmatare med borrade hål i botten så vatten kan rinna undan? :rage:

• Gilla
Reactions: MCP
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 229
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 154
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 638
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 018
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka