Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar de hög musik eller vad hittar de på?Stör mig på mina hyresgäster under huset (grävlingar) som ska boa in sig inför vintern. Har använt de flesta snälla metoder hittills för att de ska ge sig iväg men snart finns inga fler snälla metoder att ta tillvaaaarför ska de vara så söta
![]()
De ska inte gilla lukten av urin så man kan tydligen få dem att flytta frivilligt om man häller ut urin där de tar sig in under huset. Har du testat?Stör mig på mina hyresgäster under huset (grävlingar) som ska boa in sig inför vintern. Har använt de flesta snälla metoder hittills för att de ska ge sig iväg men snart finns inga fler snälla metoder att ta tillvaaaarför ska de vara så söta
![]()
Jag kan störa mig på att man anlägger cykel-/gångbanor med så skymd sikt att det nästan verkar som om man försöker orsaka olyckor....![]()
Nä urin har jag inte provat men massa annat som luktar riktigt illa. Blir till att ställa potta bredvid sängen inatt dåDe ska inte gilla lukten av urin så man kan tydligen få dem att flytta frivilligt om man häller ut urin där de tar sig in under huset. Har du testat?
Faktum är att jag undrar om de börjat ta hjälp av hantverkare nu för att skynda på, lät på riktigt som hammare slog under golvet nyssSpelar de hög musik eller vad hittar de på?![]()
De kanske jobbar på tillökningFaktum är att jag undrar om de börjat ta hjälp av hantverkare nu för att skynda på, lät på riktigt som hammare slog under golvet nyss![]()
NäDe kanske jobbar på tillökning![]()