Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag inte kan få Demi Lovatos "Sorry not sorry" ur huvudet och att jag diggar den fast texten verkar skriven av en 13-åring :rofl::rofl::o

Och så stör jag mig på att sommaren är på ingång och det börjar bli rätt varmt nu redan,, jag svettas som en gris och har värme-utslag på brösten och halva ansiktet :cool:

Stör mig på att jag har torra händer jämt och ständigt och så fort de börjar bli normala igen så har jag sjutusen skimlar att tvätta och händerna blir blåa och torra igen (skimmelschampo alltså...)

Just nu stör jag mig på att mamma sa att de skulle komma kl 17, och får höra strax innan att de åker hemifrån och kommer hit om ca 1,5 timme.....arrrrghhh, ja som hade planerat att gå å lägga mig tidigare är astrött och ska skriva prov imorrn.... :arghh: :banghead:

Stör mig på mina hyresgäster under huset (grävlingar) som ska boa in sig inför vintern. Har använt de flesta snälla metoder hittills för att de ska ge sig iväg men snart finns inga fler snälla metoder att ta till :( vaaaarför ska de vara så söta:arghh:

Stör mig på mina hyresgäster under huset (grävlingar) som ska boa in sig inför vintern. Har använt de flesta snälla metoder hittills för att de ska ge sig iväg men snart finns inga fler snälla metoder att ta till :( vaaaarför ska de vara så söta:arghh:
De ska inte gilla lukten av urin så man kan tydligen få dem att flytta frivilligt om man häller ut urin där de tar sig in under huset. Har du testat?

Att internet bitvis segar ihop totalt hemma hos föräldrarna. I morse gick det att streama film utan problem, nu går det inte ens att öppna Facebook. :mad:

Jag stör mig på antivaxxers och deras gelikar cancer-botas-med-rätt-kost och läkemedelsindustrin-läkare är korrupta, jajust den senaste var att antalet fall av bröstcancer ÖKAR pga mammografi för den är minsann livsfarlig. Fullkomligt rimligt att störa sig på dom ty de är idioter

Jag stör mig på att jag dumt nog körde ner till hagen i hällregnet när jag skulle fodra, varpå jag inte tog mig upp för backen sen! :banghead: Jag fick knacka på och be om att få låna ett paraply så jag kunde promenera hem någorlunda halvdränkt så får de dra upp mig med traktorn i morgon. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
401
· Visningar
9 239
Senast: Lilla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 165
Senast: Shpongle
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 677
Senast: Lilla
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 027
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka