Sällan jag pratar för mig själv, men då gjorde jag det faktiskt. Jävla idiot liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idioten framför mig som i 90 km/h på hal väg grisnitade och väjde för en ekorre... Toksladd över båda körfälten och bara ogjort att det inte blev mutikrock med mötande trafik.
Riskera liv o lem för en ekorre, vad är det för fel på folk?Sällan jag pratar för mig själv, men då gjorde jag det faktiskt. Jävla idiot liksom![]()
Riskera liv o lem för en ekorre, vad är det för fel på folk?
Amen.Framförallt riskera många andras liv på grund av dylik, ren och skär idioti
Var förbannad hela vägen hem, men för min del så var det ingen fara. Höll gott avstånd och hade uppmärksammat den lilla ekorren, så jag hade redan lättat på gasen "just in case", för är det något som det finns gott om efter vägarna, så är det idioter!
Det är nog ekonomiavdelningen du ska ringa, inte mottagningen.Försökte direkt när jag fick den men de hade inte telefontid. Får försöka imorrn. Hoppas de inte krånglar. De måste ju iaf kunna se min telefontid och att jag bad om en sådan i min första kontakt i detta ärende.
Fram tills nyss tänkte jag fråga om du skrev det samtidigt som du körde bakom idioten...Idioten framför mig som i 90 km/h på hal väg grisnitade och väjde för en ekorre... Toksladd över båda körfälten och bara ogjort att det inte blev mutikrock med mötande trafik.
Fram tills nyss tänkte jag fråga om du skrev det samtidigt som du körde bakom idioten...
Trodde väl det
Nej, det hände förut idag, men när jag kom hem så fixade jag med sängen, lagade middag och sånt. När jag kör bil så ligger mobilen konstant i handväskan![]()
Klarade sig ekorren?
Nej, det hände förut idag, men när jag kom hem så fixade jag med sängen, lagade middag och sånt. När jag kör bil så ligger mobilen konstant i handväskan![]()
Klarade sig ekorren?
Det var faktiskt precis tvärt om. Försökte om och om igen nå vad vi kan kalla "ekonomiavdelningen" via numret på fakturan. Gav upp och ringde mottagningen och fick prata med en snäll receptionist som kunde se att jag haft telefonkontakt osv, så hon rev fakturan.Det är nog ekonomiavdelningen du ska ringa, inte mottagningen.
AhaDet var faktiskt precis tvärt om. Försökte om och om igen nå vad vi kan kalla "ekonomiavdelningen" via numret på fakturan. Gav upp och ringde mottagningen och fick prata med en snäll receptionist som kunde se att jag haft telefonkontakt osv, så hon rev fakturan.![]()
Csn har verkligen helt sjuka påminnelseavgifter, snudd på ocker.Stör mig pa att csn har sa hög paminnelseavgift även när betalningen bara är ngr fa dagar sen. Vi har bytt bank och det har strulat och betalningen kom iväg ngr dagar sen. En annan gang var vi inlagda pa sjukhus med sjukt barn och räkningar var det sista jag tänkte pa, alla andra tog hänsyn till det men csn var stenharda.
Stör mig ocksa pa folk som gar till jobbet och skickar sina barn till skola/förskola dagen efter magsjuka eller tom dagen efter när barnet har kräks pa natten.
Den är inte dålig - den har oxiderat.Jag stör mig på att min köttfärs som skulle bli supergod tacopaj visade sig vara rejält brun på insidan, utsidan såg jättefin ut!Bäst före-datumet var idag men även om den var på sluttampen borde det inte ha vart fullt riktigt såhär dålig
Andra gången på samma butik så nu blir det till att byta butik trots det blir mycket krångligare att släpa grejerna utan bil
![]()