Jag lade in bilden i "bilder" från min dator, o sedan kopierade jag den o lade in i tråden.Va är det sant! Från mina bilder på telefonen? Perfekt och här gnäller jag helt i onödan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lade in bilden i "bilder" från min dator, o sedan kopierade jag den o lade in i tråden.Va är det sant! Från mina bilder på telefonen? Perfekt och här gnäller jag helt i onödan
![]()
Jag lade in bilden i "bilder" från min dator, o sedan kopierade jag den o lade in i tråden.
Aha, du kan inte ladda upp från telefonen?Det verkar inte gå på telefonen ännu. Iaf är det nått som inte funkar. Eller så är jag blind.
Precis. Sitter med den nu. Telefonen alltså. Datorn använder jag bara dagtid helst.Aha, du kan inte ladda upp från telefonen?
Håller tummarna och hoppas det funkar för dig medJag har varit på intervju idag
Håller tummarna, de skulle höra av sig i början på nästa vecka
Firar med mintglass och disneyfilm![]()
Inget regn härJaha,nu regnar det igentur att jag var ute med hundarna för bara 10 min,ser på skräckfilm o ska äta omelett.
Han är en svårflirtad rackare, undrar om den här tråden skrämt honom?Saknar JB.
Han har uppenbarligen varit förbi både sambo och hunden...Måste ha missat mig med sitt stoft. Dumma!Han är en svårflirtad rackare, undrar om den här tråden skrämt honom?
Det blåser en del, perfekt torkväder men det har jag ingen nytta av tyvärr.Inget regn här![]()
Och värre ska det tydligen bli för er som bor kustnära o neråt.Det blåser en del, perfekt torkväder men det har jag ingen nytta av tyvärr.
tack för den intressanta och trevliga informationenOch värre ska det tydligen bli för er som bor kustnära o neråt.
Vet inte vad det är med honom ikväll, verkar helt snurrig och missa många av oss.Aaugh, upptäckte just att klockan är tjugo i tre, vad hände med JB?![]()