Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte vad du testat för men;What the everlasting fuck?!? Fick ett telefonmeddelande från vet att de hittat bakterier i urinen som det skrivits ut antibiotika för. FUCK. Blodprov får jag först på måndag. Något han kallade koolia (sp?) bakterier. Någon som vet vad han menade? Hur kan man vara så inkompetenta att meddela mig att allt såg bra ut och sedan få det här meddelandet?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Var är mina gamla ångestdämpande som jag har någonstans? Får gräva igenom medicinkorgen. FUCK
Jag vet inte vad du testat för men;
Kan han ha sagt E.coli-bakterier? Dom orsakar (bland annat) urinvägsinfektion som behandlas med antibiotika.
Men nej åååhJa, jag googlade runt och det är definitivt e. coli-bakterier han menade. Nikita har ju haft UVI ett antal ggr. Av vilket några har varit helt asymptomatiska. Då i samband med skivig päls och njurproblem. Så jag misstänker att det är något liknande nu. Jag blir bara så förtvivlad att de först säger att allt är bra och sedan det här och att blodprovet inte kommer förrän på måndag.![]()
Jag vill bara döda någon på kliniken nu. Eller kanske mer lemlästa.
Fast det kan vara en väldigt liten mängd av sånna bakterier, så att man inte sett det först. Boll har haft det, och det är inte helt ovanligt (det är ju "bajsbakterier", dvs inget konstigt att dom råkar hamna fel ibland). Man behandlar smidigt med tabletter, tar sen ett nytt urinprov och sen är det vanligen borta, i värsta fall tar man en kur tillJa, jag googlade runt och det är definitivt e. coli-bakterier han menade. Nikita har ju haft UVI ett antal ggr. Av vilket några har varit helt asymptomatiska. Då i samband med skivig päls och njurproblem. Så jag misstänker att det är något liknande nu. Jag blir bara så förtvivlad att de först säger att allt är bra och sedan det här och att blodprovet inte kommer förrän på måndag.![]()
Jag vill bara döda någon på kliniken nu. Eller kanske mer lemlästa.
Fast det kan vara en väldigt liten mängd av sånna bakterier, så att man inte sett det först. Boll har haft det, och det är inte helt ovanligt (det är ju "bajsbakterier", dvs inget konstigt att dom råkar hamna fel ibland). Man behandlar smidigt med tabletter, tar sen ett nytt urinprov och sen är det vanligen borta, i värsta fall tar man en kur till.
Dvs inget att hetsa upp sig allt för mycket över. Inte värre än att bli diagnostiserad med UVI själv egentligen![]()