Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste nyss klart biografin Det är ju bara lite cancer av Klas Ingesson. Herregud så jag bölade i slutet.
Haha, det funkade 10 minuter. Nu ligger bebis och sover i min famn istället.Hjälpt sambon att knyta upp bebis i bärsjal i ett försök att få honom (bebis) att sova någon annanstans än på mig för en stund. Mina lungor skulle må bra av att inte ha något liggandes på bröstet en stund.
Har varit vaken halva natten pga hosta dock - tydligen finns det INGEN hostmedicin som är okej när man ammar.Tack för den läkemedelsbranschen!
Penicillinet börjar dock ge verkan och idag går jag ner på normaltemp med febernedsättande!
Nu ska jag koka te!
Har också sovit dåligt inatt.Det börjar märkas att jag inte har sovit en enda sekund i natt. Det är nog första gången i mitt liv jag varit vaken så länge i ett sträck.
Och min nya medicin ger mig magknip från helvetet ibland. Det är så jag tappar andan för någon sekund innan det släpper. Sen är magen lite allmänt arg där emellan. Men nu när jag avlagt visit på hemlighuset kanske jag törs ta en promenad. Det är solsken här idag.
Nooooooooo - inte redan!!Det yr snö i luften![]()
Här medDet yr snö i luften![]()