Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste bara skriva att jag älskar den här tråden. Har läst länge. Det jag gillar mest är nog att följa andras vardag. Det är sånt jag tänker mycket på utomlands - "hur ser en vardag ut här?"

Yup, det ar darfor jag inte skulle kunna tanka mig att aka charter ... och sarskilt inte "all inclusive". Vardagslivet i en annan kultur ar for mig sa fascinerande.

Har kanner jag ju ingen mig i allt det "Svenska" :heart

Sytt två mössor av tyg jag köpte på mässan igår. Till lillungen och kusinen. Nu borde jag packa. Ska på konferens med jobbet imorgon.

Så tyckte jag också innan jag fick barn. Och måste erkänna att jag tycker det ganska mycket fortfarande.... Bara vissa barn är härliga att hänga med innan man känner dem och jag är så glad och tacksam att mina för det mesta beter sig väl Och är härliga att umgås med.

Jag har nog aldrig träffat en unge jag känner att jag kan "umgås" med. Hela grejen med barn känns så främmande. Unga vuxna går bra i små doser.
Jag tänker inte chansa på att jag känner annorlunda inför ett eget barn. Jag är lyckligt barnlös och tänker så förbli.

Smörgåstårtan är slut :d
Har precis satt igång hoppningen och resten av kvällen kommer att spenderas i soffan :)

Imorgon ska jag jobba igen. En hel vecka med specialtjänst väntar. Utmanande och otroligt roligt! Dessutom lärorikt inför den karriär jag planerar att göra :up:
Efter jobbet ska jag till stallet och sen till gymmet. Helt enkelt en ganska vanlig måndagskväll.

Det bästa man har går på fyra ben :love:
djurends.jpg

Stallet klart, hade insläppet. Sedan hem och fixa inför tentan imorgon, rengjorde klippmaskinen, diskade och tömde och fyllde på kattlådor. Nu blir det Veep :)

Sitter och skjuter viktiga saker framför mig och kollar på ostiga 1990-tals filmer istället. Just kollat färdigt på Cutting Edge, om någon nu kommer ihåg den. :sneaky: Jag behöver en spark i baken för att fixa allt jag borde göra.

Klockan ar 12 och Miss Mandy har atit frukost, en bully stick, ett ben och tanker nu sova middag hoppas jag. Om ett dygn kommer veterinaren. :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
522
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 201
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
98 656
Senast: Mineur
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka