*läser ikapp* asså ska vi jämföra kattsize så vinner jag![]()
Jaja din rosettjägare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*läser ikapp* asså ska vi jämföra kattsize så vinner jag![]()
JappHär jubbar vi hårt för å få maden på boret
![]()
Ska förtydliga att pula betyder något helt annat i Norge. Det tog ett tag innan jag fattade (han förklarade senare för mig vid något annat tillfälle).Jobba?
Kom på när jag jobbade med en norrman. Fattade inte vad det roliga var när jag skulle instruera att det bara var att pula in den i maskinen och trycka på ON.
Jaja din rosettjägare
![]()
![]()
Du går ju inte ut på fredagar eller hur var det nuOk kaos. Är ute med chefen. Har dragit tre vinflaskor. Alla vet hur detta brukar sluta![]()
Det är lugnt jag ska ringa 08land och be dom stoppa alla rulltrappor så ni kan njuta av kvällen i lugn och roOk kaos. Är ute med chefen. Har dragit tre vinflaskor. Alla vet hur detta brukar sluta![]()
Äh ta hissen istället. Den går oftast bara åt två hållDet är lugnt jag ska ringa 08land och be dom stoppa alla rulltrappor så ni kan njuta av kvällen i lugn och ro![]()
Räknas inte, det är ju AW.Du går ju inte ut på fredagar eller hur var det nu
Hade jag drukigt så mycket. Hela Tre vinflaskor hade jag nog slutat min kväll där![]()
JajajajaRäknas inte, det är ju AW.
Hade jag varit yngre hade jag definitivt färgat håret rosa. Så snyggtÄntligen helg! Avslutade fredagen hos frissan så nu är jag rosa i håret igen!
Mamma och pappa är här i helgen så nu sitter vi i soffan och dricker vin, cola, gammeldansk och whisky.
Alla dricker inte av allt dock!
Precis övertalat en kompis att hon ska ta sig till sjukhuset, ordentligt biten i en hand av en av sina katter. (jag har sett bild och morrat lite på henne)
Helt OT,hur går det med maken?Följt dottern som är iväg och tävlar, typ... Det är rankingtävlingar så hon är mest med för träning men i högre klasser är det för uttagningar. Men kul att hon håller sin nya lägsta nivå trots dåliga träningar sista tiden. Dessutom sjukt smidigt att kunna stanna hemma och ändå följa det live! Typ...
Vet inte vilken landsände du bor i men i min ände betyder pula,typ jag ska gå ut o pula med bilen (meka/fixa)Ska förtydliga att pula betyder något helt annat i Norge. Det tog ett tag innan jag fattade (han förklarade senare för mig vid något annat tillfälle).
Minns även vid något tillfälle att han skickade ett SMS och det enda jag förstod utav det var ett frågetecken och en glad smaily.
Jag är liiite bättre på Norska idag![]()
Håll dig borta från rulltrapporOk kaos. Är ute med chefen. Har dragit tre vinflaskor. Alla vet hur detta brukar sluta![]()