Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan ar nastan 3 am och jag kan inte sova.I gar bokade jag att vetten kommer hem till oss pa Mondag for att ge Mandy sista sprutan.
Det ar dags.
Hon lider inte annu, men nu har hon slutat hoppa over sista trappsteget och i Torsdags nar vi var ute och hon fick spara ett kort IPO spar (mycket kort) var hon pigg de fa minuter hon sparade med klart trott resten av dagen. Hon alskar att spara men hon var markbart trott och var inte sa pigg pa att hoppa in pa golvet i bilen, 30-40 cm over marken.
Det ar dags.
Och jag ar "crushed".
Min basta van. Min partner och "sidekick" i 10 ar.
SkålSitter här hemma i min ensamhet. Svante (katt) är för en gångs skull lugn. Teddy och Nasse (marsvinen) tuggar i sig sin vitkål och jag sitter här vid datorn och dricket ett glas rom och cola.
Skål.Sitter här hemma i min ensamhet. Svante (katt) är för en gångs skull lugn. Teddy och Nasse (marsvinen) tuggar i sig sin vitkål och jag sitter här vid datorn och dricket ett glas rom och cola.
Är det brödDe blev MUMS....
![]()
De brukar väl ha på fartyget lite olika butiker annarsFunderar på om jag inför kryssningen ska köpa någon ny bikini. Tyvärr är utbudet såhär års väldigt litet i fysiska butiker så jag får isf beställa över nätet. Kanske ska även dottern få en ny baddräkt?
Livets svåra frågor![]()
Ser väldigt gott ut! Blev plötsligt väldigt hungrig.
Klockan ar nastan 3 am och jag kan inte sova.I gar bokade jag att vetten kommer hem till oss pa Mondag for att ge Mandy sista sprutan.
Det ar dags.
Hon lider inte annu, men nu har hon slutat hoppa over sista trappsteget och i Torsdags nar vi var ute och hon fick spara ett kort IPO spar (mycket kort) var hon pigg de fa minuter hon sparade med klart trott resten av dagen. Hon alskar att spara men hon var markbart trott och var inte sa pigg pa att hoppa in pa golvet i bilen, 30-40 cm over marken.
Det ar dags.
Och jag ar "crushed".
Det ar dags.
Det ar dags.
Och jag ar "crushed".
GodnattTrött, tröttare, tröttast.