Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle inte du komma ner hit och dricka kaffe, klappa dobermann och visa en sele för mig?
Har du glömt oss :mad::cry::cry:

(Låter som du har det bra :D)
Nä inte glömt men har haft tandläkartid varje vecka och kiro på det + att jag avskyr att köra i mörker ,men Camilla undrade också om jag inte skulle komma ner en sista gång för i år, så jag ska fundera på det.

Någon har ätit upp mina lussebullar :cry:
Och om blåsten går åt rätt håll så kan jag glädja @åke med att den avtagit nu.

Skönt men en tråd där det är lite bra stämning och alla inte bara vänder på det man skriver och hoppar på varandra. Man behöver inte hålla med alla men iaf respektera varandra. Så många trådar nu som verkar spåra ut fullständigt.

Så tack för denna tråden :bow:

Du menar en tråd där "någon" undrar om en del tänker alls och kallar sig själv för fårskalle, nu har jag absolut inget emot får och jag är tämligen säker på att @dobbis inte skulle ta illa vid sig över mitt "elaka" påhopp ;):p

Är hos särbon och är lätt handikappad efter att ha bytt däck innan resan hit. Jag drog till något då och har konstant huvudvärk pga nacken. Dvs jag är inte pepp på att sitta vid en dator :cautious: Med lite tur kan hans moster misshandlaren (aka kiro) behandla mig medans jag är här.

Vi har iaf ätit grillat idag, revbensspjäll och jag fick ryggbiff. Blåbärsbutterkakan var tydligen god @dobbis så jag har inte behövt slå något i huvudet på honom :devil: :rofl:

*stor kram* till alla som behöver och vill ha :heart

Landat i sängen sjukt slut efter lång men kul dag.
Vovvi är lika slut och ligger utslagen med tungan på svaj bredvid mig.

Nu ska jag dricka teeee och se någon serie eller lyssna på min hiskeligt spännande bok.

Är hos särbon och är lätt handikappad efter att ha bytt däck innan resan hit. Jag drog till något då och har konstant huvudvärk pga nacken. Dvs jag är inte pepp på att sitta vid en dator :cautious: Med lite tur kan hans moster misshandlaren (aka kiro) behandla mig medans jag är här.

Vi har iaf ätit grillat idag, revbensspjäll och jag fick ryggbiff. Blåbärsbutterkakan var tydligen god @dobbis så jag har inte behövt slå något i huvudet på honom :devil: :rofl:

*stor kram* till alla som behöver och vill ha :heart

Ajaj min nacke är med sunkig nu för jag vred tokigt, hoppas du blir bättre fort och att hon kan hjälpa dig.
Blåbär är alltid gott i butterkaka låter spännande.
Var rädd om dig! :heart

Kram @hastflicka :heart

----------
Vilken blåsig dag, igår var iofs lite värre. Här fått en massa varningar från DMI.
Ligger och lyssnar på minstingen som inte har det lätt just nu med förkylning och tandsprickning och gör lite ljud ifrån sig i sömnen. Tacka vet jag Alvedon när det är så här! Han skriker nåt fruktansvärt när effekten avtar :( Han vaknade för en timme sen och innan den nya dosen började verka så hade han det jobbigt stackarn. Och han väckte storasyster med sitt skrik. Som tur är somnar hon om ganska snabbt. Nu ska jag själv försöka varva ner och somna jag också.

Kan man inte sova kan man internetshoppa :p
Har köpt en klänning till halloweenfesten på fredag, samt två BHar (när man har stl. 65G och det dessutom var 25% rabatt på båda får man passa på! :up:).

Dags att dricka upp sista skvätten te sen får set bli ett bloss innan tandborstning osv.
Tog en sömntablett eftersom Herr Blund verkar ha skaffat sig en ny hobby som heter: fika :crazy:

Har jag sagt att jag inte riktigt förstår grejen med att byta tid? :mad: Nåja idag gör det väl mindre, jag ska iväg till universitetet och nu hinner jag ju äta frukost hemma istället. Annars har jag ätit på tåget för att få sova lite längre :angel:

Dagen börjar ju bra. Ska iväg på konferens med jobbet. Tåget skulle avgå 6.18. Ersatt med buss. Och när den dyker upp vete fåglarna. Frågan är om jag hinner till nästa tåg. :meh:

Nähäpp.
Kroppen fattade inte att den skulle sova till klockan var morgon heller. Den gick efter gammal vana.

Så jag vaknade trekvart före klockan och kunde inte somna om. Jag som inte brukar ha några problem alls att somna om :meh:

Nåväl. Det blir bra att komma extra tidigt till jobbet eftersom det schema som vi fått inte stämmer alls med verkligheten. T.ex. står det att min grupp ska åka på jobb mässa i grannstaden. Men det finns ingen jobbmässa.

Vår schemaläggare är mer noga med att alla kollegor ska stå med på schemat än på vad vi ska undervisa i. Så jag får hitta på något annat för hela den här dagen.
Vi byter elevgrupp varje fm och eftermiddag. Så för att inte behöva hålla reda på vad resp grupp ska jobba på så borde man kunna lita på schemat. Det kan man inte. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
525
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
98 960
Senast: Mineur
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka