Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är bara suverän, glöm inte dethttp://www.gp.se/nyheter/västsverige/ida-jag-ville-inte-leva-men-inte-dö-heller-1.4774316
Jag kan ha pratat med GP. Det är för viktigt för att vara tyst. Och nu ska jag skriva mer kulturplan. Ranelid here I come eller nått...
Håller tummarna!!På väg till ivf-kliniken för ny koll. Nervös så jag skakar....
Jag var lite rädd att han skulle få en hjärtattack eller så ett tag. Jag vet om det. Er terapi är den bästa jag fått på hela den här tiden. Det lugnet efteråt.![]()
Jag har sett särbon riktigt upprörd få gånger. En av dem var i somras när han insåg vad du har varit med om. Du har en stor hejaklack i ryggen, glöm inte bort det.
Han har varit frigiven i snart 6 månader. Eftersom HANS terapi är avslutad.Bra att du talar om det. Hoppas att han sitter inlåst nu.
![]()
Tack!
Den dagen jag tystnar vinner han och det kommer jag aldrig låta honom göra. Han må ha ärrat mig på så många sätt och tagit så mycket från mig vinna kommer han inte göra.Jag gick i samma fälla, ärren i själen läker nog aldrig.. starkt av dig att prata om det, för du har rätt - det är för viktigt för att vara tyst!![]()
*håller alla tummar jag kan hitta*På väg till ivf-kliniken för ny koll. Nervös så jag skakar....
Men tackDu är bara suverän, glöm inte det.
På väg till ivf-kliniken för ny koll. Nervös så jag skakar....
Klockan ar 12 och Miss Mandy har atit frukost, en bully stick, ett ben och tanker nu sova middag hoppas jag. Om ett dygn kommer veterinaren.![]()
Citat från Fass:Brukar det inte stå så på alla mediciner - gamla som nya? Tycker att det brukar stå så på djurmediciner också.
Men det betyder ju att du bör rapportera dina biverkningar, om du vill hjälpa till. Om det beror på medicinen eller inte får du låta dem avgöra, när de ser hur många som rapporterar samma sak.Citat från Fass:
"Detta läkemedel är föremål för utökad övervakning. Detta kommer att göra det möjligt att snabbt identifiera ny säkerhetsinformation. Du kan hjälpa till genom att rapportera de biverkningar du eventuellt får. Information om hur du rapporterar biverkningar finns i slutet av avsnitt Biverkningar."
Lite längre ner:
"Rapportering av biverkningar
Om du får biverkningar, tala med läkare, apotekspersonal eller sjuksköterska. Detta gäller även biverkningar som inte nämns i denna information. Du kan också rapportera biverkningar direkt till Läkemedelsverket, www.lakemedelsverket.se. Genom att rapportera biverkningar kan du bidra till att öka informationen om läkemedels säkerhet. "
Det står vilka biverkningar medicinen ger, men det jag upplever står inte med. De symptom jag upplever behöver inte bero på medicinen men kan göra det.
Ja, jag ska göra det. Jag tänkte göra det igår men var åt helsike för trött.Men det betyder ju att du bör rapportera dina biverkningar, om du vill hjälpa till. Om det beror på medicinen eller inte får du låta dem avgöra, när de ser hur många som rapporterar samma sak.
Gör det när du orkar.Ja, jag ska göra det. Jag tänkte göra det igår men var åt helsike för trött.
Bra Törnis jättebra. Råkade tvätta min 4000 kr Rodebjerklänning i 40 grader. Det var kemtvätt på den. Joråsåatt. Inte superlyckat nej. Tar ett glas gravvin skål!
Klockan ar 12 och Miss Mandy har atit frukost, en bully stick, ett ben och tanker nu sova middag hoppas jag. Om ett dygn kommer veterinaren.![]()
http://www.gp.se/nyheter/västsverige/ida-jag-ville-inte-leva-men-inte-dö-heller-1.4774316
Jag kan ha pratat med GP. Det är för viktigt för att vara tyst. Och nu ska jag skriva mer kulturplan. Ranelid here I come eller nått...